2011. február 3., csütörtök

... és a folytatás

Alig, hogy befejeztem az írást, Livike már fel is ébredt. Kivettem, kicsit még magamon ringattam, le is feküdtem Vele a mi ágyunkra, pihengetett, de vissza már nem aludt. Azért jól elvoltunk úgy 14:20-ig, majd 15 óra után nem sokkal Levike is felébredt. Kivettem, játszottunk, majd 15:30-kor adtam alma-banán-piskóta gyümölcspépet, amit szépen megettek, nem kellett most Sesame street sem hozzá. :)

A délután elég nehezen akart eltelni, általánosságban elmondható, hogy elég rosszak voltak, nyűgösek, verekedősek, semmi nem tetszett, a teát Levi egy laza mozdulattal a földhöz vágta, szóval volt egy-két idegtépő dolog ma, de azért túléltük. :)
5 percnél tovább semmi nem kötötte le Őket, még a nagy kupac építő sem, pedig azzal jól el szoktak lenni máskor.

17:50-kor adtam az uzsonnát, sonkát, sajtot, bagettet ettek, elég jó mennyiség fogyott, egy kevés maradt csak meg.
18:40 körül megettek egy epres joghurtot is, majd megejtettünk egy orrszívást is, ma sem volt egyszerű eset Livike, de muszáj kiszívatni, akárhogy ellenkezik is és sajnálom közben. :((
Ki is porszívóztam, pedig ma nem nagyon ettek bent kekszet és ropit, mégis annyi apró morzsa volt bent, hogy muszáj volt megcsinálni. Persze aktívan "segítenek" ilyenkor a gyerekek is, Levikének tetszik, ahogy hátul jön ki a meleg levegő, mindig oda áll, hiába mondom hogy ne tegye, mert abban biztos van por is, hiába a mindenféle szűrő a gépben. Attól haladni mondjuk tudok, olyankor kevésbé, ha elém állnak, vagy húzgálják a zsinórt, meg amikor leveszik a fordulatot... :D
Biztos szívesen porszívóznának is, de nem adom oda, mert a csöve összecsúszik, magyarul nem áll meg kihúzva, csak összetolva, én már megszoktam, hogy hajolnom kell, de veszélyes így, mert Ők nem fogják össze, becsípheti a kezüket. :(

Telt-múlt az idő, Mama sem ért haza fürdésre, mert még a Corába is kiment meg előtte is volt több helyen, de előtte felhívott, mondtam, hogy nem baj, majd megcsinálom egyedül a fürdetést, mennie kell ennek így is.
Ment is, elég jól! :)

Mindent szépen előkészítettem időben, majd 19:40-kor hozzá is fogtam. Livikével kezdtem, ahogy szoktuk. Szerencsére szépen ki tudtam venni a kádból, nem kellett semmi csali, elég volt a kis műanyag kanál, ami addig is nála volt a vízben is. A törölközést, öltözést is szépen tűrte, nem volt gond.
Levike közben újra szétpakolta a szobát, de hamar rendet tettem, majd vittem Őt is fürdeni. Azt hittem, hogy tele a pelus, mert úgy érződött, de nem volt semmi. Akkor még. :)
Őt is szépen, gond nélkül megfürdettem, töröltem, öltöztettem, 20:10-kor már Livike mellett feküdtem a macin, meg is volt ágyazva, el is pakoltam idekint.
Levike kb 10 perc után felállt, kihajigálta a kutyáját és a kajáját, ha tudott volna, Ő is ugrott volna utánuk a mi ágyunkra. :D
Nem vettem ki rögtön, de pár perc múlva mégis...
Evett, elvolt, közben Livike sem akart aludni, jó kedve volt, de feküdt. Mondjuk mire bementem a pakolásból már a hálózsákját levette Ő is és Levi is, de hamarosan vissza tudtam adni mindkettőjükre, utána már nem vetkőztek le. :)

A film közben Levikének elfogyott a kajája, csináltam még Neki, de nem feküdt vissza, így betettem a kiságyba, mert jött oda Livikét piszkálni. :(
Sírdogált, nem ordított, csak úgy lightosan csinálta, megint kidobálta a "kellékeit", kb 5 perc után ismét kitettem, de hogy ha nem marad visszateszem, ezt megígértem Neki.
Megint állt egy ideig a tévé előtt, ahogy felkeltem Livike mellől, aki közben elaludt olyan 21:20 körül, éreztem az "okot" is: Levike betojt. Már nem csak szaga volt a dolognak. :) Tisztába tettem, majd újra letettem a mi ágyunkra a kajájával, elmagyarázgatott egy ideig, de ki tudtam már jönni....
22 óra óta alszik, még ott a mi ágyunkon.
Hamarosan le kellene tenni a helyére, jó lenne, ha reggelig ott is maradna.

Mennem kellene nekem is tusolni és utána aludni, délután is majdnem elaludtam, miután már a gyerekek felkeltek, pedig azért éjszaka is aludtunk...

Ennyi lenne mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)