2010. február 28., vasárnap

Megint front jön?

Nem tudom mi van ma a gyerekekkel, de egész nap nagyon nyűgösek voltak, semmi nem volt elég jó...

Az este természetesen Levikét altatni kellett. Vártam én egy darabig, hogy majdcsak abbahagyja és elalszik, de nem... Állva mondjuk nehéz lett volna elaludnia, mert mikor bementem ott állt a kiságy végében és onnan panaszkodott...
Kivettem, magamra tettem, továbbra se volt jó, Apa is átvette, Nála egy kicsit elvolt, majd újra vissza került hozzám, majd közénk, majd mikor Apa kiment akkor a "nagy helyre" az ágyon, szóval nagyon jól elszórakozott a Legény, csinált Ő mindent, csak aludni ne kelljen. Általában mérges vagyok ilyenkor, mert nem alszik, de amikor vigyorogva rám néz, és mintha mondaná, hogy "Na, figyelj már ide!" meg bújik belém, na akkor meg kell zabálni. :))) Végül 22 óra előtt kevéssel le tudtam tenni a helyére, megkapta a Livike maradékát és azzal el is aludt.

Reggel kivételesen nem Livike ébresztett bennünket 7:20-kor. Magamtól ébredtem... Furcsa volt a csend, mikor felébredtem... Kb két perc múlva hallom, hogy ásítozik a Lány, ami késik nem múlik...:) Rá fél percre megérkezett a hangja is, elkezdett magyarázni álmosan vidám hangján, és onnantól kezdve nem volt mit tenni, kelni kellett. :) Óvatosan odamentem Levihez, hogy kivegyem az este véletlen ottfelejtett cumisüveget (mindig ki szoktam mosni, kivéve, ha hajnalban is kell kaja...) hogy fel ne ébredjen, a szeme csukva volt, egyszercsak hatalmas szemekkel nézve hangosan rám nevetett, de úgy igazán nagyon! :)) Mintha szándékosan akart volna megtéveszteni... :)))
Szóval jól indult a nap, minden rendben és jókedvűen kezdődött.

A tízórai gyümölcsöt is már az etetőszékekben ették meg, Mama jött segíteni, Apa boltban volt meg főzött ma is...
Letettük Őket aludni, kint elég idióta szél fújt, gondoltuk jó lesz most a benti alvás is.
Közben Papával elmentünk az Intersparba kocsival, mert azért úgy több mindent lehet venni, mint gyalog vagy biciklivel... Kb egy órát voltunk oda, de lehet, hogy még annyi se volt. Livike azonnal kiabált ahogy elindultunk, Mama bevitte magához, hátha ott ellesz, Levi meg hadd aludjon... Semmiféle praktikával nem tudta elaltatni. Ez pedig nagy szó... Mikor visszajöttünk akkor már ott tartott, hogy kiteszi a babakocsiba, hátha ott elalszik. Úgy is lett, gyorsan hoztam a kocsit, Mama addig felöltöztette a Lányt, elkezdtem ringatni, 1 perc múlva aludt is. Hmmm.. mégis a levegő hiány lehetett a baja? Levike jót aludt bent is, bár nyitva volt az ablak résnyire... Levi megint aludt kb másfél órát, Livi csak felet.. mert kint se bírta sokáig, be kellett hoznom...

Készre csináltam az ebédjüket, Apa már megfőzte a zöldségeket, kicsi hagymával, előtte megdínsztelve, szóval olyat csinált, mint én is szoktam... csak hagymát eddig nem tettem bele. Én még főztem két szem almát, és még azt is beleturmixoltam, összességében jó íze lett. Ja, volt benne csirkehús is, ez most friss volt, mert a nekünk készülő rántott csirkének való jószágból lett egy darabka melle megfőzve a zöldségekkel együtt.

13:30-kor Apával nekiálltunk etetni. Ő etette Livikét, én Levikét. Nagyon ügyesen ették. Livike megette mindet, pedig jól tele volt a tálkája.. Levike is ette, csak a végén amíg átadtam Apának, hogy etesse meg a végét amíg én előszedem a túrórudit egyszer azt látom, hogy jön kifele a kaja a gyerekből. :( Egy picit öklendezett, de azt sem úgy, mint szokott máskor, ha darabka van benne (na meg szerintem nem is volt mert nagyon összenyomtam a botmixerrel) hanem csak hirtelen kb két adagban kijött belőle szinte az összes kaja amit addig megevett. Pedig nagyon ette... szerintem túlságosan is mohón és gyorsan... vagy eltelt már vele, vagy a hirtelen evés miatt járt így, nem tudom. De megijedtem, az biztos. Még ott ült szegénykém összekent ruhában mikor már vigyorgott, egy kis ijedtség vagy sírás, semmi nem volt.... máskor amikor hányt, akkor szenvedett, félt, sírt, erőlködött... most semmi... Nagyon remélem, hogy tényleg semmi, és csak a gyors evés miatt volt ez. Hagymát nem nagyon kaptak még, bár a múltkori paprikás krumplis kajában is volt, meg már korábban is volt amibe tettünk.... de Levi finnyás gyomrát ismerve, mindent el tudok képzelni... Gyors átöltöztetés után kapott egy kicsi teát, amit persze inkább játéknak vett, dobálta meg minden, csak úgy itta, ha fogtam és tettem a szájába.... utána egy kicsi tápszert is kapott, hogy aludjon azután meg majd kap később kaját... de nem aludt el. Nem soká megkapták a túrórudit, azt persze ette volna, de nem kapott nagyon sokat, és azt is lassan..... Majd kapott még párolt zöldséget, amit Mama adott, hogy hátha megeszi... zöldségköretből szedte ki. :) Megevett belőle egy keveset, de inkább már köpködte, úgyhogy letettem aludni mind a kettejüket és most mióta írom ezt, azóta alszanak...
Hamarosan uzsonna, gondolom majd akkor többet eszik Levike is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)