2010. február 6., szombat

30.

Nem érdemel külön posztot, nem is akartam megírni, de mégiscsak kerek.
Ma átléptem a harmadik X-et. :) Vagyis majd csak este, mert 22:45-kor születtem. (vagy valahogy olyantájban) :)

Nem hiszem, hogy bármi változna, amikor 20 éves lettem is azt hittem, hogy majd más lesz, és úgy elszállt az a 10 év, és semmivel se volt másabb pl 22 évesnek lenni, mint 19-nek. :)
Mégis a legnagyobb változás az életemben az volt, hogy megszülettek a gyerekek, és ugye akinek van gyereke, akárcsak egy is, az tudja, hogy ezzel gyökeresen és örökre megváltozik az ember élete. :)
A java még csak most kezdődik, és ez független az ember életkorától. Anyukám egy tízessel előrébb volt, mikor Ő 30 éves volt, én már 10 voltam:) Akkor még az volt az elfogadott, hogy korán szül az ember... most meg már az se furcsa, ha 35 évesen lesz valakinek gyereke. Igaz, azok a nők általában addig karriert építenek, én nem mondhatom el ezt magamról... Na mindegy, ez van. :)

6 megjegyzés:

  1. szia. Boldog születésnapot! Én hétfőn leszek 30 éves :)
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia Kata!
    Köszönöm szépen a köszöntést! Én pedig hétfőre kívánok Neked nagyon boldog szülinapot! :)

    Szia,
    Betty

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot kívánunk erőben,egészségben!
    puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  4. Szia Andi!
    Köszönöm szépen! :)
    Puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  5. Szia Betty!
    Boldog szülinapot kívánok neked! :-)
    Puszi,
    Helga

    VálaszTörlés
  6. Szia Helga! :)
    Köszönöm szépen!

    Puszi
    Betty

    VálaszTörlés

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)