2010. február 3., szerda

Jó volt az éjszaka. :)

Az éjszaka jól telt, nem kellett felkelni a gyerekekhez egyszer sem.
Korán lefeküdni nem sikerült, mert találtam egy blogot amit még nem olvastam, és jól belemerültem.... éjfélkor feküdtem le. :( Korábban azért is nem nagyon szeretek aludni, mert akkor nagyon rossz, ha éjfél körül fel kell még kelni. Erre pont most nem kellett, hát így jártam. :)
Reggel már 6:20-kor fent voltak, semmivel nem tudtam rávenni Őket, hogy aludjanak még. Nem akartam kaját csinálni, mert akkor már rendbe is kellett volna tenni Őket, tisztába tevés nélkül nem szeretek reggel enni adni Nekik, mert az éjjeli teli pelusba már nem nagyon férne egy újabb adag....
7 óráig valahogy elvoltunk, de akkor már muszáj volt felkelni és kezdeni a napot.
Gyorsan kész lettünk, Apa megcsinálta a kaját én meg rendbetettem Őket. :)
A szoba még szalad, úgyhogy megyek is és beágyazok meg kiporszívózok, megcsinálom a placcot a társaságnak. :)
Apa ma úgy néz ki szabadnapot kapott, bár még semmi nem biztos....
Hátha eljutok a városba egy kicsit... :)
Bár nagyon hideg van.... de a kimozdulásért még azt is vállalom, hogy esetleg fázom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)