2010. február 14., vasárnap

Továbbra is a porszívóé a főszerep..:(

5-10 percenként orrszívás, egyszerűen nem tudom hova fér ennyi cucc ebbe a csepp gyerekbe :(
A legutóbbi bejegyzésben említett alvásból nem lett semmi, így ahhoz, hogy mi ebédelni tudjunk, bevittük Őket a hordozóban Mamáékhoz.
Ott jól elvoltak, de Levit még onnan is ki kellett hozni orrot szívatni.
A végén jól elvoltak, készült jópár fénykép is, csak azok még Mama gépében vannak, majd kihozom és teszek fel belőlük. A képek szerint rántott csirkecombot ettek a gyerkőcök, persze nem ették, csak pici falatokat, de a nagy csont meg az egész comb azért ott volt a kezükben... :)))
Evés terén egyébként lecsúszott pár falat húslevesben főtt sárgarépa összetörve, de az eredetileg Nekik szánt ebédet azt nem ették meg továbbra sem. :(
15 óra után - miután kísérletet tettünk az ebédeltetésre - a túrórudit azért megkapták, hogy legalább valami legyen már a gyomrukban a tápszeren kívül....
16 és 17 óra között aludtak, 17:30-kor ettek egy keveset a gyümölcsből amit összekevertem egy kevés tejpéppel, de abból inkább Levi evett, Livi nem igazán volt hajlandó enni.
Persze az orrszívás az ment folyamatosan, ebből kifolyólag eljutottunk arra a szintre, hogy már nem annyira tűri Levike sem, mint eddig. Azért van, hogy meg se nyekken, de a legtöbb esetben sír közben, de muszáj megcsinálni... Percekig csak jön és jön a trutyi. :(
Most este fürdés előtt volt egy akció, utána még fürdés után is ki akartam szívatni, de a porszívó valószínűleg megunta a mai sok üzemelést, mert nem volt hajlandó bekapcsolni. Már az előzőnél kikapcsolt, túlmelegedhetett, vagy nem tudom, de én akkor azt hittem Livi kapcsolta ki mert pont ott nyúlkált a Lány... Persze erre akkor jöttem rá, amikor be akartam kapcsolni az újabb szíváshoz. Pihentettük egy fél órát, és most az előbb újra működött. Én nem értem, nálam minden porszívó így jár rövid időn belül?? :( Remélem, hogy ez tényleg csak a mai rengeteg működés - meg ahogy lefolytja az orrszívó a szívás erősségét - miatt volt és nem fog megismétlődni, és főleg nem fog tönkremenni....

Hát ennyi kb egyelőre. Egyikőjük sem alszik, Levinek már csináltam egy újabb adag kaját, mert a vacsora adagját megette, de mégis nyűglődik, mehetek altatni. Legalábbis próbálni altatni.
Félek, hogy ez az éjszaka is olyan lesz, mint az előző.
Egyébként láza nincs, csak ez az állandó szörcsögés, meg orrfolyás, de még megtörölni se akarja hagyni az orrát meg a száját amikor már folyik rajta... Biztos fáj már a kis orra a sok macerától, de ha egyszer muszáj......

1 megjegyzés:

  1. jajj, nagyon sajnálom szegény picit, remélem hamar meggyógyul!!

    VálaszTörlés

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)