2010. február 7., vasárnap

Eddig jó. :)

Tegnap este még egyszer kimentem havat söpörni, Apa 23 óra után ért haza.
Éjfél körül feküdtünk le. A gyerekek nem ébredtek fel egész éjjel, legalább aludtunk.
Reggel 7:10-kor kezdett Levi magyarázni, persze Livi is felébredt, úgyhogy 7:30-nál tovább nem tudtam halasztani a napi rutin kezdését.

9 óra körül Apa elment vásárolni, hogy legyen mára ebéd, Mamáék is jönnek elvileg 13 óra körül (bár szörnyű rossz az út, azt mondta a telefonba...)és ezzel az ebéddel lesz a szülinapi megemlékezés/köszöntés így együtt. Dédi Mama el akar menni a 13:30-as busszal, mondtam, hogy maradjon már, hogy együnk együtt, de végülis meg is értem, hisz eljött péntek reggel, biztos kíváncsi már, hogy otthon mi a helyzet... Csak azért sokat segített, legalább ennyit megérdemelne még, hogy együtt együnk, meg kapjon tortát is. Na majd meglátjuk, hátha rá tudjuk beszélni, hogy a későbbi busszal menjen. :)

10 órakor hozzáfogtunk az etetéshez, most kivételesen Livike megette mindet, bár nagy könyörgésekre, de legalább evett. Levike két kanál híján szintén megette, a végén már álmos volt, egyszerűen oldalra fordította a fejét, becsukta a szemét és aludt :))
Azért csináltam egy kis tápszert, mert tudtam, hogy ha leteszem az ágyába úgyis felébredt. Úgy is volt, elkezdte enni, de aludt is tovább. Livike is elaludt.

Közben készül az ebédünk, a gyerekeké meg olvad. Megint zöldséges keverék lesz csirkehússal. ki kellene találni valami mást is, csak ötletem nincsen.
Uzsonnára lehet, hogy túróstésztát fognak kapni... :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)