2010. február 7., vasárnap

Kreatív Blogger Díj :)


Sok helyen láttam már, és tegnap Dóri jóvoltából én is megkaptam a Kreatív Blogger Díjat, melyet ezúton köszönök szépen!
Ez egy játék, - és mivel játék - vannak szabályai is, ezek a következők:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Namost, 1, 2, 3 eddig megvan.
A 2-es nem teljesen egyértelmű: ha azt írják, hogy a blogba kell kitenni, akkor az gondolom azt jelentené, hogy valahova az oldalsávra, állandóra. Viszont sok helyen csak az adott bejegyzésben látom. De ez szerintem részletkérdés. :))
(4)Magamról 7 dolog:
- Érzékeny vagyok. Talán túlságosan is. Könnyen sírok, bármin, bármikor.
- Türelmetlen vagyok. Nagyon. Mindennel, és mindkivel. Szerencsére nem állandóan, de sokszor, és ez nagyon rossz nekem is, és a környezetemnek is.
- Finnyás vagyok. Ételekre is, kevés az az étel, amit igazán szeretek, sokszor rámondom olyan dolgokra is hogy nem szeretem, amit nem, vagy csak egyszer kóstoltm. Pl a túrórudit nem szerettem. Most sem, de a csokiját meg szoktam enni, meg ha marad a gyerekek után egy falatka, azt is. És semmi bajom nincs tőle. :))
A finnyásság kiterjed még egyéb, óhatatlanul előforduló dolgokra is, mint penészes kenyér, rohadt zöldség meg ilyenek. Ezért igyekszem ezek jelenlétét megelőzni, és gyakran rendezni a hűtőt, hogy ne legyenek ilyen dolgok benne, ha mégis, akkor segítséget kérek az eltávolításukra. Tudom, hülye dolog, de rosszul tudok lenni ezektől....
- Nincs önbizalmam. Ezt nem tudom nagyon tovább magyarázni....
- Ötödiknél tartok, és még egy pozitív dolgot se tudtam írni. Szeretek másoknak segíteni, nem csak betegség esetén, hanem úgy általában, segítek ha tudok.. Ez főként persze a családtagokra korlátozódik...
- Hiába a sok hátulütője a dolognak, szeretek anya lenni. Még ha csak gyakorló fázisban vagyok, akkor is.
- Nagyon tudok szeretni, a gyerekeimet, a páromat, a szüleimet és a nagymamáimat feltétel nélkül.:)

(5) Ezúton továbbküldöm a díjat:

Helgának, aki a legrégebbi és egyben a legjobb barátnőm, és tényleg kreatív(kodik)  :)
Diának, aki szintén régi barátnőm, bár mostanában eléggé eltávolodtunk egymástól, de talán lesz ez még másként. :)
Eszternek, aki egy édes kisfiú Édesanyja, személyesen nem ismerem, de nagyon szeretem olvasni a blogját.
valamint küldöm még Heninek, akinek két aranyos kisfia van, az Ő történeteiket is szeretem olvasni, és csak annyi bennünk a közös, hogy Ők is szolnokiak. :)

Többet hirtelen nem tudok összeszedni. Küldhetném még az oldalt lévő linklistán szereplőknek is, de a legtöbbjüknek már van. :))
Már csak a kommenthagyás maradt az említett blogokban, és kész is vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)