2010. február 14., vasárnap

Nem sokat aludtunk az éjjel....

Egyedül talán Livike pihenhette ki magát az elmúlt éjszaka, Ő ugyanis végig aludt reggel 7:20-ig.
Nem úgy Levike, és ezáltal mi se sokat aludtunk.

Apa 1 óra után ért haza, (rendezvény volt...) én még fent voltam, jól elvoltam itt a gép előtt, még igazán álmos sem voltam. Persze ha tudom előre, hogy utána meg még akkor se tudok aludni, amikor már szerettem volna, akkor biztos lefeküdtem volna korábban :) Dehát a mondás is azt tartja, hogy ha tudjuk hogy el fogunk esni akkor leülünk. (vagy valami ilyesmi...:) )

Levike 1:30-kor ébredt sikítva, aminek következtében Livit is felébresztette, de Ő vissza tudott aludni egy 120-as kajával, amit megevett majd ezután aludt reggelig.
Levike is megette, de Ő nem aludt. Még az orrát is kiszívattam, hogy hátha az a baj, hogy nem kap levegőt, de utána se lett sokkal jobb Neki. :(
Altattam magamon, de most valahogy az se tetszett, máskor pedig jól el szokott lenni. Csak sírt és sírt és sírt.... nem tudom mije fájhatott... Néha pukizgatott, aztán mondjuk 2 óra körül tisztába is kellett tennem, akkor abban bíztam, hogy majd utána elalszik, de még 3:15-kor fent voltunk...
3:30 körül elaludtunk ,de 4:30-kor megint arra ébredtem, hogy sír... az ágyát persze egyfolytában igazgatni kellett, mert úgy össze tudja túrni, hogy a kutya vacka ehhez képest egy rendezett hely. :))
Ismét kivettem, altatgattam, simogattam, végre 5 óra körül elaludt..
Viszont a már említett 7:20-as ébredés is megvolt, és természetesen akkor is Levi kezdett kiabálni, nyűglődni....
Nem tudom mi lehetett vele, de nem volt valami kellemes és pihentető éjszaka. :(

A folytatás sem indult valami jól, ugyanis a tízórai gyümölcsből alig ettek egy pár kanállal, szinte semmit, úgy is mondhatnám.....
Bár Papával próbáltuk etetni Őket, mert Mama főz, de akkor is, nálunk is enniük kellene, nem csak Mamánál...:(
(Apa 10-re ment dolgozni, talán ma 18 óra körül már végez.....)

A gyerekek most kint vannak a babakocsiban, jobb híján tápszert csináltam, hogy aludjanak, amit mondjuk máskor is meg szoktak kapni ilyenkor, csak most eleve nem laktak jól gyümölccsel, lehet, hogy nem sok alvás lesz...
Remélem, hogy az ebédet jobban meg fogják enni, mert ha így folytatják az evészetet az nagyon nem lesz jó. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)