2010. február 10., szerda

Szerda

Már én is megszoktam a napi 3-4 posztot, erre ma lesz egy...
Na mindegy, van, amikor tényleg én se jutok a géphez...

Tegnap rendben lezajlott a fürdés, a vacsorájukat sem ették meg, nem tudom mi volt tegnap, ennyire rosszul régen ettek. Mondjuk ma se vitték túlzásba, de ez más kérdés.
Se este, se éjszaka nem ébredtek fel, jól aludtak. :)

Reggel 7:30-kor ébredés, szokásos dolgok...
Apa ma szabadnapos volt, igen, ma is meg hétfőn is, de ezzel ki is merült a heti adag.
A gyümölcsöt 10:20-kor adtuk - volna - oda, de nem igazán evett egyik gyerkőc sem. Pedig nem vártuk meg míg nyűgösek vagy álmosak lesznek..
Ezután mivel ma is jó idő volt és délutánra havat jósoltak - szerencsére nem lett eddig - kitettem Őket a babakocsiba, hogy levegőn aludjanak.
Fél óra után aludtak el, a másik felet úgy töltötték kint. :)

Az ebéd ma a fagyasztóban lévő zöldséges keverék volt a még mindig sós - és Apa szerint is sós:( - hússal.
Még 9 adagnyi van belőle, de lehet, hogy a kutya fogja megenni, veszek másikat és azt teszem el a gyerekeknek...
Azért kb a háromnegyedét megették, nem hiszem hogy a kaja íze miatt nem esznek, ha nem esznek... A túrórudi az természetesen simán ment, a tea is. Levike szépen itta az üvegből is, úgy, mintha pohárból inná, szépen szürcsölte ki apránként.. igaz, ment a nyakába is egy kevés, de legalább a ruhájuk védve van most már.
Írtam már korábban, hogy az előkéket nem tűrik, ezért anélkül etettünk, aminek következtében általában ott volt az étlap a ruhájukon. :)
Viszont sikerült a Vaterán vennem olyan ikeás belebújós előkét, amiben 2 db van, egy kék és egy zöld, ma fel is avattuk, sikere volt. Legalábbis nem akarták letépni, és még élt az újdonság varázsa, el voltak foglalva vele, könnyebb volt etetni is Őket. :))

Ebéd után nem aludtak el, de 15 óra után én elindultam, hogy feladom a lottót - már tudom, hogy többet nyerünk, ha nem adom fel, az árát legalábbis, mert semmi nem volt rajta (skandináv lottó).
Utána még elmentem a CBA-ba, annak az emeletén van egy kínai üzlet, de elég tűrhető dolgok vannak benne... mondjuk csak zoknikat vettem. :)
Ezután a DMbe mentem, ott tejpépet vettem meg arckrémet a gyerekeknek, remélem jó lesz, mert úgy ki van érdesedve a kicsi arcuk.. biztos a kintlét, vagy nem tudom mi okozza. Pedig ha nem felejtem el, be szoktam kenni előtte Neogranormonnal.
Voltam még szintén a buszpálya udvaron lévő üzletekben is, vagyis ott egyben csak, ott két harisnyát vettem a gyerekeknek, és ennyi kb.. Mivel gyalog járok, útidőt is számolni kell, hát 17:15-re értem haza. Ja, a kisboltot se felejtsük ki. :)))

Megvártak az uzsonnával, mert azt mondja Apa, hogy amikor elindultam el is aludtak, és előtte fél órával ébredtek. Legalább nem volt velük gond. :) Már kezdett lelkiismeret furdalásom lenni, hogy mostanában ha odavagyok nem alszanak, végig foglalkozni kell velük, stb, de végülis egyébként meg én vagyok velük többet, és ritka az ilyen nagy alvás. :)

Fürdésig játszottunk, és azt hiszem történt egy nagy előrelépés mozgás ügyben Levikénél. :))
Ugyebár feltérdel az ágyhoz, meg mindenhova, ez már megy egy ideje. Ma délután épp Livikét szedtem ki a kiságy alól, magyaráztam Neki, hogy ne menjen vissza - a használaton kívüli habtapiknak még mindig nincs helyük, azért megy be állandóan - amikor látom, hogy Levike ÁLL az ágy előtt, kézzel támaszkodott persze, mint mikor térdel, és a tévé távirányítóját próbálja nagyban "szerelni" :)))
Persze már megmutattuk Neki, hogy kell állni, bár elvileg azt nem szabad, de másképp hogy tanulja meg, hogy jön rá, hogy hogyan kell? Olyankor is szépen elácsorgott, de most magától csinálta! :) Ügyes kisfiú:)

Livikének meg új szórakozása, hogy mindennek megy neki fejjel... úgy befejelt pl Apa térdébe is, hogy szinte nekem fájt... kispárna, maci, bármi legyen ott, megy neki mint a kis bika :)) Tegnap a fürdőkádba ment bele fejjel... üres volt persze a kád :))) Meg akkor is vigyázni kell, ha fogjuk és egy magasságban van a fejünk, mert bennünket is simán megkínál egy-egy jól irányzott fejeléssel... és vigyorog közben :))

19:30-kor fürdettünk, majd kaja, jóéjt puszi, szoba rendrakás (második fele, az első még fürdés előtt, a második az ágyazás:) )Jóban rosszban nézés, amit most sikerült végig nézni mert a gyerekek aludtak, sőt, még most is alszanak (kop-kop), remélem így is folytatják az éjszaka folyamán.

Reggel 5-kor biztos lesz ébredés, mindig szokott lenni, ha Apa kel, mert a telefon jelez.... Viszont kevés kaja és alszanak is tovább - általában. :)
Holnap majd megírom, hogy gyakorlatilag hogy alakult....

Ennyi lenne mára, most így egyben az egész napi adag. :)

Ja, most jut eszembe, Levi tegnap azt "mondta", hogy Gágá olyat nevettem :)
Amúgy meg tátá, dádá, tetete a gyakori, meg bababa, vavava, mamama, Livinek az ejjte, a nemnem, meg a többi amit Levi is szokott "mondani" :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)