2010. február 6., szombat

Aludtunk :)

Az este mentem is ahogy itt befejeztem az írást. Maradni akartam még kicsit ,de közben Apa kijött, hogy eszik, és akkor ettem én is, utána meg kapcsoltam is ki a gépet, mentünk aludni. :)
Livike ébredt 2:30-kor, csináltam Neki kaját és utána aludt is reggelig Levivel együtt 7:20-ig.

Reggel a szokásos dolgok, Apa ment 10-re dolgozni, Mamával vagyis Dédi Mamával:) (hát nekem mégiscsak mama a dédi, még mindig nem szoktam meg ezt a generációs váltást, amikor írok, mert szóban maradt a "Mama" Anya, a "Dédi" meg Mama. :)) )
szóval megetettünk, Livike kb a felét ette meg a gyümölcsnek, Levike szépen megette az összeset. :)
Mivel nincs annyira hideg kint, így most a babakocsiban alszanak 11 óra óta. Nem sokára behozom Őket, mert azért elég ennyi is a levegőből. Hátha azért voltak már ilyen nyűgöskék, mert napok óta nem voltak kint. Vagy hideg volt, vagy a hó esett, szóval valamiért mindig maradt a kint alvás.... Mivel mára is mondja nagyon a havat, így kihasználtuk a lehetőséget a levegőzésre. :)
Ma zöldséges keveréket fognak kapni, husival, már ki is vettem és olvadnak a konvektoron... :)
Hirtelen ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)