2010. február 20., szombat

Reklám mániások...:)

Erről picit később... :) De már említettem, hogy nagyon szeretik a tévében a reklámokat, gondolkodtam már rajta, hogy töltök le netről jópárat és kiírom DVD-re, aztán ha szükséges beteszem Nekik, hogy nyugton legyenek, vagy egyenek, stb. :)))

Tegnap 18 órakor ébredtek fel, úgyhogy az uzsonnát is akkor adtuk oda. Nem csináltam sok tejpépet, csak hogy mégis egyenek valamit... Ügyesen meg is ették mind a ketten.
Fürdésig játék volt, kivételesen hiszti és nyűglődés nélkül. :)
19:40-kor megfürdettük Őket, majd gyógyszerek (ez az új kanalas szörnyű rossz....), kaja, alvás.
Persze Levike megint nem aludt, a film közötti reklám alatt még orrot szívattam Neki, sőt a film után is. :( Megette az összes kajáját, csináltam még Neki 120-at, azt már nem ette meg, csak kb a felét, de legalább elaludt, és ez az alvás tartott is reggel 6-ig. Szerencsére akkor még vissza tudtam altatni, de 7:20-kor már nem, nagyon tele volt az orra, nem kapott levegőt.. :(

Mindkettőjüknek orrszívással indult a nap. :( Livike olyan erővel tiltakozik - mivel csak a lába szabad így azzal - hogy minden erőmet össze kell szednem, hogy meg tudjam csinálni a dolgot. :( Pedig most már jön Neki is rendesen a trutyi. :(
Nem tudom meddig tart még ez a nyavalya, de vége lehetne már igazán....

Apa 10-re ment ma is dolgozni, a gyümölcs evés Mamával történt.
Általában a Sztár FM rádió szokott bekapcsolva lenni, (a TV csak este, vagy ha Apa itthon van akkor napközben is...) nem igazán akartak enni a gyerekek, egyszer megszólalt a Bye Bye baby goodbye című szám, amire mindketten odafigyeltek, tátott szájjal nézték a rádiót, és közben megették a kaja felét.. :)) Mivel 3 perces a szám, gyorsan rákerestem a neten, és meg is találtam a YouTube-on a zenét, hát persze mi más lenne ez, mint egy Pannon reklám zenéje... :)))))

Ez volt az :)



Miután még kétszer lejátszottam Nekik a dalt a kaján rég túl voltak, utána gyors öltözés, Levinek még egy orrszívás.... és mehettek ki a babakocsiba aludni.

Készül az ebéd, a miénk is és a gyerekeké is... Mama főzi, remélem meg is eszik. :)
Almafőzelék lesz... :)

Én közben megjártam a kisboltot is mert kellett pár dolog hirtelen a főzőcskéhez, most pedig megyek mert úgy hallottam Levike fent van... Mondjuk elég is volt már a kintlétből, bár nincs hideg...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)