2010. február 21., vasárnap

Tavasz van. :)

Biztos, hogy lesz még tél, mert azért a naptár szerint még bőven abban járunk, mégis ma egész nap olyan szép idő volt, mint tavasszal szokott. Tegnap még az eső is megvolt hozzá...

A gyerekek végig aludták az éjszakát, Levike csinált ébresztőt (az 5 órási telefonjelzés után....) 7:10-kor, már nagyon tele volt az orra, szegénykémre tényleg érvényes volt az a bizonyos taknya-nyála egyben kifejezés. Na nem gusztustalankodom tovább, de szörnyű már ez az állapot, mikor lesz már vége?:(
Ma eddig csak négyszer szívattam ki az orrát, de ez nem azt jelenti, hogy ne jött volna belőle szinte bármikor. Csak ameddig lehet halasztom, mert már biztosan fáj az orra a sok szívástól, meg ha kalimpál akkor ugye meg is nyomódik a szívócsővel... és most már legtöbbször nem engedi szépen, mint eddig. :( De még mindig jobban megy, mint Livivel, mert a Kisasszony mintha kötelező lenne úgy visítani mint akit nyúznak, elejétől a végéig abba se hagyja... Utána meg percekig lehet nyugtatgatni, mert szinte sokkot kap, vagy nem tudom....

A tízórai gyümölcsöt ügyesen megették, majd kitettük Őket aludni a babakocsiba. Ekkor 11 óra volt kb, nem aludtak el rögtön, de Papa meg Mama itt voltak, én pedig elmentem a DM-be végre leadni a Bababónusz igénylést. Igen, így mindjárt 1 évesen már le is adtam. :)) Mindig elfelejtettem eddig füzetet kérni amikor ott jártam, a netről letölthetőt meg nem tudtam kitölteni mert pdf formátumban van... A lényeg, hogy most már el van intézve, kaptunk is kapásból egy kezdőcsomagot amiben kuponfüzet van meg tájékoztató füzetecske. Igaz, hogy 0-6 hós babáknak való a kuponfüzet, de majd hátha tudok valamit hasznosítani belőle, vagy majd felteszem a Teszveszre a kuponokat én is mint oly sokan, akár 1 ft-ért. :))) Viszont ami jó, hogy adtak 2 db 15%-os kedvezményre szóló kupont is, ami nem egy adott termékre vonatkozik, hanem egy akármekkora végösszegű vásárlásra. Karácsony előtt lett volna ez jó, mert elég sok mindent ott szereztem be. :) Vagy csak babacuccokra vonatkozik? Nem írják, úgyhogy biztos bármire. Na mindegy, nem lényeg, végül nem maradtam le róla. :)
Akármennyire siettem, 12:35-kor értem haza (11:15-kor indultam)Persze vettem is azért tejpépet meg pudingot a gyerekeknek, meg ha már ott voltam az üzletházban akkor szétnéztem fent is, bár nem vettem semmit, és siettem is. :))

Livike már bent volt Mamával, Levike még aludt. Nagyon nagyot aludt a Legény, 13:20-kor ébredt fel, bár nem aludt el csak kb délben. Na nem baj, kint voltak a jó levegőn legalább. :)

Megvolt az ebéd is, a tegnapi almafőzelék volt ma is, elég jól megették, csak Livike hisztizett egy sort, nagyjából úgy evett, ha az ölemben ült és Mama etette, de Ő is trükkökkel... kukucsolás a műanyag tányérral, meg hasonlók...
Evés után orrszívás volt mind a kettőjüknek, most elvileg aludnának, mert mindketten annyira álmosak voltak már, hogy csak na... erre csak a dumát hallom, nem lesz itt már alvás szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)