2010. február 7., vasárnap

Jót nevettem.... :)))

Amikor elkezdtem írni a blogot, persze tettem fel számlálót. Nem azt, ami most oldalt látszik, hanem egy másikat. Működik az is, csak egyszerűen nem tudtam úgy megcsinálni, hogy szépen, a kívánt formátumban jelenítse meg a számokat.
Utána kitettem a jelenlegit, az meg mondjuk szép, meg jó nagy számot mutat, egy a baj vele, hogy az én oldalletöltéseimet is számolja..... magyarul nem mérvadó, de ott van, hogy valami legyen. :)))
De nem is ezért írom most ezt, most jön a számomra vicces rész.
A régi számláló admin felületén elég sok lehetőség van, meg lehet nézni, hogy mikor, ki (mármint hogy honnan) látogatja a blogot, stb... Eleinte úgy léptem be a blogomba, hogy ezzel az oldallal kezdtem. Jóideje felé se néztem, ma eszembe jutott.
Van ezen az oldalon egy olyan lehetőség is, hogy "kulcsszavak elemzése", magyarul kiírja, hogy a googleba meg egyéb keresőkbe milyen szavak beírása után jutott el valaki a blogomba (ha nem célzottan a Kedvencekből vagy linkről jön)
Hát, volt jópár melléfogás azt hiszem, mert van amiről soha nem írtam (ugyebár szóelőfordulásra keresnek ezek a ketyerék) vagy ha írtam is, nem olyan értelemben, mint amit valószínűlg néhány illető keresni szeretett volna.

Hát álljon itt a jelenlegi lista: :)

piros kuki
megnézte kukiját doktornő
levilivi
lívia névnapi köszöntő
megviccelés hangok telefonra
hány nap alatt hat a tetran?
kinga es levi
popsiba kuki
Lívia telefontartó
koraszülött utógondozás
orrcsepp 6 hónaposnak
nap levente képek
Tavasz a télben képek
mindennapjaink blog
ikrek mindennapjai
levente blogspot
hinta készítés hordozóból
5 éves gyerek alvásigénye
számos habtapi
Hideg Levente
szép esti képek
1600 grammal született
habtapi
almafőzelék pudinggal
sote koraszülött utógondozás
milyen popsitörlőt vegyek
eves utani alvas
levilivi.blogspot.om
südve blog
meddig jo a nurofen felbontás után

:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)