2010. december 27., hétfő

Sabloncsere

Amíg aludtak a gyerekek, egy kicsit szórakoztam a sablonszerkesztővel.
Ezt a narancssárgás hátteret már régebben pár órára feltettem, de csak nem sikerült vele megbarátkoznom. Most adok neki még egy esélyt. Másfajta a sablon is, mert a másiknál a jobb oldali oldalsáv kissé sötét volt, a benti gépen legalábbis.
Kíváncsi vagyok, hogy ez hogy néz ki, ha tudom még ma megnézem.
Természetesen arra is kíváncsi vagyok, hogy a Kedves Olvasóknak hogy tetszik, mennyire jön be az új "ruha". :))

Update 21:30
Megnéztem bent, nem látszódott a blog címe, pedig fehérrel volt írva, itt nálam szép volt. :( Bent pedig szinte egyszínű volt a háttérrel. Kicseréltem barnára, ami bár nem szép, de legalább látszik. :)
Persze elcsúszások is vannak a benti megjelenésnél: a jobb oldali sáv vagy két cm-rel feljebb kezdődik, itt pedig szépen "szintben" van a bal oldallal... :( Pozitív eredménynek fogom fel, hogy legalább van "széle" a bejegyzéseknek, nem közvetlen a háttérszín után kezdődik.

Várom a visszajelzéseket, javaslatokat...! :))
Köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)