2010. december 2., csütörtök

Nyűglődős napunk volt... :(

Remélem, hogy csak a kinti levegőzés hiánya okozta ezt ma a gyerekeknél, de egész nap szinte csak nyekergés, nyávogás, semmi sehogy nem jó és hasonló dolgok voltak. :(
Már délelőtt is elég nehezen bírtam velük, 11:45-kor el is kezdtem adni az ebédet, amit végülis sikeresen megettek, a végére már az álmosság is belejátszott hangulatukba. :( Ma egyedül etettem Őket, Apa kint főzött, Mama bent dolgozott, úgy voltam vele, hogy csak akkor szólok Neki, ha nem boldogulnék, de szerencsére nem kellett, a kaja is a tálban volt végig, szépen megették, Livike magától kikanalazta, ahogy szokta, Levikének pedig segítettem, de azért ette Ő is a saját kanalával.

12:25-kor tettem le Őket aludni, viszonylag hamar el is aludtak, Livikének kellett vagy 10 perc, de most nem kellett mellette feküdnöm, szépen elaludt, miután megette a kajáját. :)

Az alvás sajnos nem tartott sokáig ma sem. :( 13:15-kor már mindketten fent voltak. :(( Nem volt nagy hiszti, csak pici sírdogálás, Levike pihent még rajtam kb 2 percet, majd indult játszani Livivel. Még mindig ugyanaz az egy dolog kell mindkettőjüknek, abból is, amiből esetleg kettő van, vagy épp több (pl építőkocka). Ezen persze veszekedés van, néha elég durván oda is csapnak egymásnak, sajnos néha az épp áhított tárggyal... :( (Egyikőjük el akarja venni, a másik nem adja, húzgálják, cibálják, vagy épp szándékosan ütnek vele a másikra.:( )
Telt az idő, volt tea ivás, majd 15:40-kor gyümölcs evés is, közben mi is ettünk Apával felváltva, mert azt nem lehetett megcsinálni, hogy mindketten kijövünk...!

17:15-kor értek haza Mamáék az edzésről, előtte megbeszéltük Mamával, hogy majd elmegyünk a dm-be pelenkáért, mert már csak pár db van. Úgy is volt. 18:30-ra értünk haza. Persze az Interspar felé mentünk, (ott is van dm), bementünk mikuláscsomagba valókért, meg egy picit szétnéztünk, de még mindig nem annyira, mint szerettünk volna! Úgy eltelik az idő, hogy nem is igaz. :(( A dm-be majdnem elfelejtettünk a végén bemenni, Mama már kifelé tartott, mikor mondtam, hogy pont azt felejtjük el, amiért eredetileg jöttünk? :))) Kb 3 perc alatt megvolt a pelusvásárlás, majd jöttünk is hazafelé...

Szerencsére Apa adott uzsonnát a gyerekeknek, bár mondtam Neki, hogy szerintem nem fogunk addigra haza érni, és így is volt.
Azt mondta, hogy elég nyűgöskék voltak végig, Livike akkor is sírt és nem tudtuk miért, amikor hazaértünk.. :( Sehogy nem volt jó Neki! :( Mondjuk épp egy papírzsebkendőért áhítozott, amit természetesen nem adtunk oda, de akkor is...! Olyan rossz volt hallgatni. :(

Ma készülhetett volna egy olyan igazi, rumlis kép, amit szoktak a szülők fényképezni, amikor a gyerek "rosszalkodik". Nem készült, pedig Apánál történt, mert hogy nekem tuti nem lett volna eszemben az idegtől, az biztos. Neki sem volt. :) Az úgy volt, hogy Apa kijött, hogy előkészítse az uzsonnát. Felvágta a sonkát, zsömlét, kitette a kis tálakba, stb... Pár perc az egész. (Neki szerintem még annyi sem, gyorsan tud vágni:D ) Eddig a gyerekek a szobában valahogy kinyitották a kis éjjeliszekrény ajtaját, amin mágneszár is van. Én alig tudom kinyitni! Kipakoltak belőle mindent. Főleg iratokat meg orvosi papírokat tartunk ott dossziékba rendezve, meg kis műanyag borítékokba téve, ami patenttal záródik. Volt ott még néhány füzet, tollak, ajándéktáskák vagy hogy hívják azokat a dísz szatyrokat... meg egyéb apróságok...
Ezek mind szerte szét hevertek a szobában de úgy, hogy a földön szabad terület nem volt! Persze Apa rohant be, jobb híján egyből hozta is ki a gyerekeket az etetőszékekbe, persze Ők nagyon élvezték a pakolást, vigyorogtak ezerrel, ahogy Apa közeledett még egy utolsó boríték tartalmát még kiszórta Levike nagy boldogan.
Amíg ettek addig gyorsan visszadobálta a szekrénybe a cuccokat, azt hiszem lesz kb egy órás munkám vele, amíg mindent kiválogatok és újra rendezek. :((

Egyébként jól ettek, azzal nem volt gond.
Kaja után játék volt, Mama is bejött 19 óra után nem sokkal, akkor még megettek egy krémtúrót, ittak teát és volt nagy hancúrozás...! :)
Levike ma is meg volt kergülve teljesen, annyira látszott, hogy mozgáshiánya van... :( Mondjuk amikor babakocsival viszem ki Őket levegőzni, akkor se mozognak... (akkor is ezt csinálják este, hogy teljesen bepörögnek mindketten.)

Szerintem ma is volt 20 óra, amikor elkezdtük a fürdetést. Mama kiment egy óvatlan pillanatban, bár előtte elköszönt, de látványosan nem akart kimenni, mert akkor ordítás lett volna. Így volt jópár kétségbeesett Mamázás, hát már majdnem bőgtem, komolyan, olyan szomorúan tudják keresni Mamát. :((( A nagy hisztit és ordítást megúsztuk, Livike mehetett is egyből Apával fürdeni, simán ment minden, a törölközésnél volt egy kis hiszti, de nem sok, majd szépen enni kezdett és hamarosan el is aludt.
Levikét én fürdettem, én is töröltem és öltöztettem, most tűrte a dolgokat nálam is, bár eleinte ellenkezni akart, de én voltam az erősebb. :))
Letettem a helyére, majd megágyaztam magunknak és kijöttem. A kis villanyt a pelenkázó melletti szekrényen égve hagytam, az azóta is ég, mert amikor le akartam kapcsolni - kb egy órája - Levike azonnal felsírt. Már attól féltem kikéredzkedik, de szerencsére ahogy meglátta újra a fényt, maradt a helyén és aludt is tovább. :)

Ma is esett egész nap az eső, holnapra igazán elállhatna... :( Valahogy muszáj lenne már kimenni a gyerekekkel...!
Azt hiszem ennyi, nem tudok a mai napról többet írni, ez is elég hosszú lett...:)

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)