2010. december 18., szombat

Megtörtént, amitől egy ideje nagyon féltem....

... de hála a jó Istennek, vagy bárminek, senkinek semmi baja nem lett! DE akár lehetett is volna, jajj...! :((
Szóval... 14 óráig aludtak, utána jól eljátszogattunk, időközönként én kimentem havat söpreni, majd egyszer lapátolni is. Utoljára 15:30 körül mentem ki, csak ide az udvarra, az utcára nem, oda csak addig mentem, amíg aludtak. Kb 10 perc lehetett az egész kint tartózkodásom.
Jövök be, hogy sírás van, de nem olyan nagy, csak olyan szokásos... Hallom, hogy szól a tévé, mindig parám azóta a hír óta, hogy egyszer magukra rántják..
Benézek, Levike a karámnál sír, a tévé a FÖLDÖN, pofával lefelé, de szólt! A frász jött rám! Gyorsan megnéztem Levit, vérzik-e valahol, fáj-e valamije, de nem, csak látszott, hogy nagyon meg volt ijedve! Ekkor néztem szét, hogy Livit nem is látom, de ott ült fent a mi ágyunkon, ott kuporgott! Megnéztem Őt is, semmi, mondom akkor ezt megúszták, sérülés nincs, de akkor most nézzük a tévét, mert hogy szól, az egy dolog, de vajon egyben van-e, nem esik-e szét ha hozzányúlok, féltem is, nehogy felrobbanjon, vagy mittudom én, mit tud ez csinálni...!? Bár gondoltam, ha összetört volna akkor nem szólna. Visszatettem a helyére, háát.... marha nehéz! Ha ez ráesik Levire, mert biztos vagyok benne, hogy Ő rántotta le!! akkor nagyon nagyon nagy baj lehetett volna belőle! Még a kábel sem jött ki most kivételesen, pedig az máskor simán kicsúszik, amikor csak félig fordítják el a helyén.
Szóval iszonyú nagy szerencsénk volt, hogy nem lett baja egyikőjüknek sem! Próbáltam szépen elmagyarázni, nem kiabáltam, nem is tudtam volna az ijedtségtől, félelemtől, hogy ugye most már megértette, hogy nem szabad rángatni a tévét, de már ment is nyomogatni rajta a gombokat...!
Az a baj, hogy oldalt van a betápkábel, amit nem tudok hátra tenni, vagy ha mégis, semmi perc alatt kihúzza és gondolom annál fogva rántotta le. Ahogy már máskor is láttam, jól kihúzza, a szoba közepéig, és szerintem ez volt a szerencséje, hogy hosszú a zsinór, mert így eléggé messze állhatott, amikor húzta, és így nem Rá esett, hanem a földre. Belegondolni is rossz, ha épp van valami építőkocka vagy akármi amire ráesik, akkor össze is törik a képernyő, az csúnya dolgot tudott volna művelni! Jajj... na nem is gondolkodok ezen... :(
Mit kellene ezzel csinálni? Mert hogy nem értette meg és nem tanult belőle, az fix!
Papa már mondta, hogy majd csinál polcot, arra feltesszük a tévét... Nem baj, hogy majd én nem látom, a gyerekek élete fontosabb!

Azóta nem is mertem kimenni havat söpreni...

Egyébként a kedvük jó, már el is felejtették szerintem a dolgot, hát én nem fogom egyhamar, az biztos!

16 óra után ettek gyümölcspépet, mind elfogyott, teát is ittak előtte jó sokat, de már kezdik a nyammnyammolást, adhatom is mindjárt az uzsonnát...:)

Itt tartunk jelenleg,
Később jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)