2010. december 20., hétfő

Hétfő röviden

Éjjel minden rendben volt, Levike 5:20-kor ébredt és kéredzkedett ki, de majdnem egy óra kellett, mire vissza is aludt. :( 8 óra előtt már fent voltak mindketten, így mi is keltünk.
Mentek a szokásos dolgok...
Főztem répás-krumplis főzeléket, hogy majd rizzsel jó lesz ebédre. Összeturmixoltam, hogy főzelék állaga legyen. Nem kellett volna, mert nem nagyon ették így, pedig "darabos" is volt benne: a rizs. Na jó. majd máskor úgy hagyom, ahogy van.
Viszont semmi desszertnek való nem volt itthon, kivéve egy Danettet, így ezt adtam oda. Levike azért többet evett a főzelékből, mint Livike, de a végén Livike is evett, mert Mama visszajött, amikor már a szobában voltak, hogy majd teszem le Őket aludni, akkor még megpróbálkozott a főzelékkel és elég sokat megevett még Livike.

11 óra körül volt levegőzés is itt az udvaron. Apa húzta Őket szánkón körbe-körbe, majd valamennyit szaladgáltak is, de a végén Levike egymás után kétszer is jól hasraesett a járdán, úgyhogy jobbnak láttam, ha bejövünk, meg már mennie kellett Apának dolgozni. Fél órát így is voltunk kint.

11:45 körül már ebédeltek, vagyis csipegettek, majd 12:30 körül már mehettek is aludni egy kis tápszerrel. 14 órakor már mindketten fent voltak, szerintem korábban ébredtek, csak csendben voltak. :)

Telt az idő, volt ma is nyűglődés bőven, és még most is az van, pedig már rég aludni kellene! :(
15 óra körül kaptak mandarint, majd újra játék következett, 18 órakor volt uzsonna, adtam volna én előbb is, de úgy lekötötte Őket egy mese, hogy semmi nem tántorította el a tévé elől őket egy negyed órán át. :)
Uzsonnára virslit ettek, már rég volt úgyis, meg nem volt itthon más. :( 4 db-ot ettek meg kenyérfalatkákkal, és kb ennyi is volt a mai kaja, mert se joghurt, se semmi, mint ahogy már délben sem volt. :( Tea és kész. :)
Van már utánpótlás: túrórudi, tejszelet, krémtúró, kétféle joghurt... :) Felírtam, hogy majd mit kell hozni - még több mindent is ezen kívül -, ha el tudok menni vásárolni, de Mama egyébként is ment, úgyhogy meghozta Ő a felírt cuccokat. Végülis... nem kellett cipelnem legalább. :)

Mama épp fürdésre ért haza, bár mondtam, hogy megcsinálom én egyedül, mint múltkor is két nap egymás után, de mégis inkább megvártam, a hangulatuk nem volt most olyan jó, hogy biztos jól menjen minden. :(

19:50 körül kezdtük a fürdést. Livikét Mama fürdette, Levikét én, majd Mama öltöztette.
Papa is bejött közben, majd ki is ment, lefekvésnél még "sokan" voltunk, de nem volt semmi baj, én még utána mentem be a vásárolt cuccokért Mamáékhoz, csend volt és nyugalom még 21:30-kor is, bár hallottam, hogy nem alszanak.

22:30 körül gondoltam bemegyek már, hogy mi van, hát... mindketten bodyra voltak vetkőzve, ágyneműk, plüssök kidobálva, cumisüvegek szintén... Ja, és mindketten be is termeltek a pelusba! Kell ennél jobb esti program? A fürdésen kívül szinte végig kellett csinálni az esti procedúrát.
Még mindig nem alszanak.... de majdcsak sikerül már gondolom
Megyek is be. :( Bár apa már itthon van egy fél órája, megyek felváltom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)