2010. december 14., kedd

Levike (is) végig a helyén aludt. :)

Ilyen hónapok óta nem volt, hogy sem este, sem hajnalban nem kellett Levikét kivenni az ágyából ott aludt reggel 8:15-ig! :)
Sőt, ma Livike ébredt korábban, Ő már 7:55-kor fent volt, Levike még javában aludt. :)

8:30-ra már készen is voltunk a szokásos dolgokkal, 9 óra után már a szobában játszhattak.
Apa elment vásárolni - ma szabadnapos -, én főztem a gyerekeknek répás-krumplis főzeléket, de most úgy, mintha pl leves lenne, tettem bele kicsi köményt, borsot és sót, hogy legyen már valami íze is a zöldségeken kívül. Volt még benne egy pici zöldség is - avagy fehérrépa, ki hogy ismeri - közben megpucoltam a húslevesbe való zöldségeket is, mire Apa haza ért már kész volt, már csak bele kellett tennie a levesbe. :)

Gyorsan elszaladt a délelőtt, 11:15 körül mentünk ki a hóesésbe, mert este óta folyamatosan esik, reggel már lapátolni is kellett, de most megint olvad a járdán.

Megvolt tehát az első ismerkedés a hóval. Levike kapásból hasra esett, mindene csupa hó lett, Livike még mászott is a térdig érő hóban. :))
Hamar átfáztak, vizesek lettek, és nem csak Ők, hanem én is nagyon fáztam már, Levike egy kicsit még volt is bent Mamánál melegedni, de utána még Ő is járkált egy kicsit kint a hóban.
Negyed órát lehettünk kint kb.. de nem igazán tudom, ilyenkor a kevés is soknak tűnik. :) Levike volt több ideig, annyival, ameddig Livikét is felöltöztettem.
Készültek képek is, de Mama gépén vannak, majd meglátjuk, hogy sikerültek. :)

Nem tudom, hány óra volt amikor elkezdtünk enni, de 12:05-re mér készen is voltunk, az biztos.
Levike ügyesen evett és jó sokat, azt is mondhatnám, hogy szinte csak Ő evett, Livike jó ha 2-3 kanállal evett a főzelékből. :( Sajnos már nagyon megszokta, hogy desszertnek jön a túrórudi és/vagy tejszelet, már követelte. :( Levike megérdemelten ehette, de Livike nem. Azt viszont nem lehet megcsinálni, hogy az egyiknek adok, a másiknak meg nem. :(

12:10-kor már le is tettem Őket aludni, Levike azóta is szépen alszik, Livike 13 órakor felébredt, kivettem, most a mi ágyunkon fekszik a macin a kajájával, csendben van, de szerintem nem alszik. :(

Itt tartunk most...
Majd jövök még valamikor ma. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)