2010. december 7., kedd

Keddi összefoglaló

Ma is gyorsan és röviden szeretném írni a dolgokat, meglátjuk mi lesz belőle. :)
Éjjel minden rendben volt, Levike is csak 5:30-kor ébredt fel. Ekkor kikéredzkedett, de még a hálózsákot sem kellett levennem, tűrte magán, szépen vissza is aludt közöttünk reggel 8:20-ig. Livike is akkor ébredt, pontosabban 10 perccel előbb, mert 8:20-kor már fel is keltem, pedig semmi kedvem nem volt hozzá. :)

Rendbe- és rendrakás, játék, ebédfőzés közben vasalás, újabb játék, majd 11 órakor séta. Ez volt a délelőtti programunk. :) Apa délre ment dolgozni, úgyhogy ma 20 percet voltunk kint, jó idő volt, azzal nem lett volna gond, de mindenütt áll a víz, a gyerekek meg valami érthetetlen módon szeretik a tócsákat. :( Meg is találták egyből mindet a környéken, Levike az egyikben szépen hasra is esett. Úgy igazán... a fél arca csupa sár volt. :( Letöröltem zsebkendővel, nagyon nem is lepődött meg a dolgon, mert újra ment volna vissza a tócsába, közben vigyorgott ezerrel. :)
Livike egy bottal kevergette a vizet, szóval így, kissé nedvesen nem nagyon volt azért jó idő, meg már mennie is kellett Apának, úgyhogy bejöttünk 20 perc után.
Most nem volt akkora hiszti, csak egy kisebb, az meg már fel se nagyon tűnik. Azon lepődnék meg, ha egyszer Livike szépen, önszántából, csendben bejönne, menne kezet mosni, tűrné az egészet, a vetkőzést, átöltözést, mindent. Na, ilyen szerintem nem lesz mostanában. :)))

11:45-kor már az ebédet adtam Nekik, almás-répás-krumplis-húsos főzelék volt, hús nélküli alap még holnapra is van, majd valamit ki kell találni hozzá, mert arra jöttem rá, hogy két nap egymás után nem eszik meg ugyanazt a kaját. :(
Mama akkor jött be, amikor már a túrórudit adtam, de dolgoznia kellett, úgyhogy ki is ment.. A mai egyedül ebédeltetést sikeresnek mondhatom. :)

12:35 körül tettem le Őket aludni, hamar sikerült is elaludniuk.
14 óra előtt pár perccel ébredtek mindketten, jó kedvük volt, nem olyan sírós-nyekergős, mint mostanában lenni szokott. :)

Viszonylag jól telt a délután hátralévő része, kevés rosszalkodás is volt azért. :)
15:40 körül adtam gyümölcspépet, majdnem mindet megették.
Mamáék edzésen voltak, de Papa korábban haza ért, így Ő lejött már 16:40 körül, hozott mandarint - pedig itt is van:) - és még megettek a gyerekekkel 5 db-ot, nagy részét a gyerekek ették. :)))
Mama is megérkezett 17 óra után, játszottunk, elvoltunk.

A gyerekeknek 18 óra után adtam uzsonnát, mert gondoltam, hogy nem éhesek még a dupla gyümölcsevés miatt.
Nem is ettek túl sokat, de azért egy háromnegyed zsömle bement sonkafalatkákkal. :)

Miután ettek és bevittem Őket a szobába, nekiálltam szétszedni az etetőszékeket, hogy valahogy letisztítsam már, mert már szószerint undorító, ahogy kinéz a biztonsági öve. A sok párás levegő, hogy éjjel kint volt - két napja nem viszem ki - megtette a hatását, nyáron is kint voltak a teraszon, szóval csúnya lett. Jó sokáig kínlódtam vele, mire kiszedtem az öveket, be is áztattam mosóporos és Domestosos vízbe, kíváncsi leszek kitisztulnak-e. Az üléshuzatot lemostam, bár a szélén, ahol textiles anyag van körbe, ott ugyanúgy megmaradtak a fekete pöttyök. :( Félek, hogy az övekből sem fog kijönni, mindenesetre tisztább lesz, fertőtlenítve van az egész szék most már. :)
Úgy eltelt az idő, hogy még mikor Mama visszajött 19 óra után, még akkor is ezzel foglalkoztam... A film ma 20 órakor volt, de nem is néztem, hogy haladjak...

20:25 körül fürdettünk, minden rendben ment. Livikét Mama fürdette, Levikét én. Mindketten az ágyaikban alszanak.
Levike épp most nyöszörgött, remélem nem kell kivenni, ha már csak reggel kéredzkedik ki, már az is jó. :))

Holnap Mamáék Pestre mennek, Apa szabadnapos lesz, még nem tudom hogy alakul a napunk. Jó időt jósolnak holnapra is, remélem tudunk majd egy jó nagyot sétálni, levegőzni, lehetőleg hisztimentesen. :)

Most megyek, ennyi lenne mára.
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)