2010. december 18., szombat

Egy kis szusszanás.. :)

Mármint nekem, amíg alszanak a gyerkőcök..
Most jöttem be a hósöprésből, de már kezdhetném elölről.. :((
Folyamatosan szakad...

A gyerekek jól elvoltak ebédig, szétrámolták az egész szobát, de közösen összepakoltunk. :)) Ügyesen hordják oda az építőkockákat, hogy tegyem a szatyorba. Igaz, néha kifelé is szedik, de igyekszem gyorsabbnak lenni. :D

Az ebédet 12:05-kor kezdtem adni, rizses hús volt a pörköltből, egy ideig a pörkölt mostmár hanyagolva lesz, még van egy adagnyi, de mivel nem fagyasztottam le rögtön, így azt már nem adom oda Nekik holnap.
Jól és sokat ettek, Livike kicsit kevesebbet, de nem engedte, hogy segítsek, így annyit evett, amit saját maga meg tudott enni. Ez is elég jó mennyiség volt, de nem annyi, mint eddig.
Túrórudi és tejszelet ment desszertnek, majd 12:50-kor egy kis tápszerrel mehettek is aludni. MÉG alszanak.. :))

Én meg mehetek megint havat söpörni. Könnyebb, mint lapátolni, így inkább sűrűbben megyek ki. Mire Mamáék haza érnek, nyoma sem lesz, hogy megcsináltam. :(

Ennyi egyelőre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)