2010. november 6., szombat

Szombati összefoglaló

Az éjszakánk jól telt. Apa 5-kor kelt, szerencsére most a gyerekek nem ébredtek fel a telefon jelzésére.
Levike 7 órakor ébredt, gyorsan magam mellé vettem és még aludtunk 8 óráig. Ekkor már Livike is fent volt, Őt is kivettem, egy kis ideig még elvoltunk, majd felkeltem, készülődtem, hamarosan rendben voltak a gyerekek is és ettek. :)

Telt az idő, 9 óra körül már a szobában játszottunk, majd 10:30 lehetett kb, amikor úgy gondoltuk, hogy megyünk mi is Mamával vásárolni, legalább nem kell egyedül játszótérre vinnem a gyerekeket. :) Na meg látnak egy kis "világot" megint. :)
Jó, tudom, még mindig nem a boltok látogatása lenne a lényeg, de ugye kellemeset a hasznossal... :)))

Viszont még a vásárlás előtt meglátogattuk a fodrászunkat, Juditot, hogy próbálja már megigazítani Livike haját, mert már nagyon hosszú elöl a frufruja, hajgumit, csatot nem tűr, még a fésülést se nagyon, úgyhogy nem tudtuk, hogy milyen eredménnyel távozunk az üzletből. :))
Valamennyit sikerült levágni, de nem annyit, mint terveztük, nem nagyon hagyta magát Livike, mert ugye a hajvágás az olyaaaan fájdalmas dolog! :)
(képek később...:) )

Miután ezzel megvoltunk, újra kocsiba ültünk, következő úticélunk a kórház volt.
Nincs senkinek semmi baja, csak veterános ügyben kellett aláíratni, bélyegeztetni iratokat a "doktorbácsinkkal". Ő a veterán klub elnöke, a találkozó szervezések idején elég sokszor szoktunk találkozni, így figyelemmel kísérheti a gyerekek fejlődését is. :) Pár év múlva a gyerekek is megtudhatják - tudják most is, de biztos nem értik - hogy Ő az, aki a világra segítette ezt a két csöppséget.. :)
Livike után nem győztem rohangálni, keresztbe-kasul beszaladgálta az egész aulát. :)

Ezután a szombaton egyetlen nyitva tartó posta felé vettük az irányt, hogy azt a bizonyos levelet fel is lehessen még ma adni. (sürgős volt...)
Ekkor már lassan dél felé járt az idő.

A következő és egyben utolsó "állomásunk" az Interspár lett, ahol Mama is és én is bevásároltunk, a gyerekek ügyesen ültek egy-egy bevásárló kocsiban. Most Livike volt velem, Levike Mamával. Jól tűrték, kb háromnegyed órát voltunk bent sorban állással együtt. :)

A hazafelé tartó úton (kb 5 perc) Livike szinte már aludt is, alig tudott már bejönni a kapun, tiszta kótyagos volt a drága. :)))
Levike is nagyon álmos volt...
Ebédelésre nem sok esélyt láttunk, annyira nyűgösek, álmosak, hisztisek voltak már mindketten. Elfáradtak. :(
Fejenként 2-2 sajtos pogácsát megettek a vásárlás ideje alatt, bár az ebédnek édeskevés...
Jobb híján csináltam tápszert és letettem Őket aludni. Nem kellett egyikőjüket se ringatni. :))) Elaludtak szinte azonnal. (13:10 lehetett ekkor...)

Gyorsan eltelt az a bő egy óra, amikor Livike már fent is volt. Kipihente magát. :)
14:25 volt azt hiszem, amikor felébredt. Kivettem, játszottunk, elvoltunk...
Próbáltam adni Neki kaját, - a tegnapi ebédet - de nem fogadta el. Sem úgy, hogy Ő ette magától, sem úgy, hogy én adtam.
Csináltam gyümölcspépet, azt sem kérte.. Adtam kölesgolyót, kb 3 szemet megevett, utána szétnyomkodta, ledobálta. Létezik, hogy nem volt még éhes? Ezekszerint igen... Meg nem tömhetem... :(
Újra bementünk a szobába, ott már evett valamennyi gyümölcspépet tőlem, de kevesebbet, mint szokott.
Levike 14:45-kor ébredt, nem magától, Livike "segített" felébredni.
Evett Ő is egy kis gyümölcspépet, majd játszottunk....

17 óra körül bementem Mamáékhoz, hogy kiteregetek, a gyerekek jól elvoltak, de a bébiőrt azért bedugtam...
Mire végeztem a ruhákkal már mindkét gyerkőc bent volt Mamáéknál, játszottak, pakoltak, és épp enni készültek! :)
Mama gombóclevest főzött délután - felénk gölődin levesnek is hívják - , második félének pedig kakaós gombócot csinált.
Jó ez a kaja nagyon, finom is, de elég macerás, legalábbis sokáig tart megcsinálni úgy mindennel együtt. :(

A gyerekek először a gyümölcspéppel próbálkoztak, majd kaptak a levesből zöldségeket és gombócokat is, Livike nagyon jól evett...! :) Csak megéhezett délutánra. :) Levike kevesebbet kért, főleg ahhoz képest, hogy az ebéd kimaradt. :( Kaptak a gombócból is, mármint a kakaósból, a kakaó nélküli részből... bár... jutott egy kis kakaós is néha. Azt is meg kell ismerni, nem töményen ették, csak volt, amikor jutott a tésztára. :))
Az evés módja: eleinte saját maguk ettek a kisasztalnál a kanapén ülve, majd felkéredzkedtek Mamához és Papához, majd Livike jött hozzám is, de nekem nem igazán megy az ölben etetés (sem). :(
Apa is hazaért 18 óra után pár perccel, megvacsorázott Ő is, Livike igazán nem panaszkodhatott, ült mindenki ölében ma. :)))
Kaja után játszottunk, elpakoltunk, mosogattam, még így is maradt Mamának takarítani való meg egyebek...

Ma polcmániásak voltak a gyerekek. Először még délelőtt sikerült leborítani itt az elvileg fiókos szekrénynél lévő második polcot, amit elvileg már nem érnek el, ezért oda pakoltam azokat a dolgokat, amik nem gyerekkezekbe/szájakba valók.
Valahogy sikerült leborítani a polcot, szerencsére befelé estek a cuccok - nem a fiókos szekrénybe, hanem annak a tetejére... - és még ami nagyon jó, hogy a polc sem esett rá egyikőjük fejére/lábára sem, mert akkor ajajj..... :(
Mindez úgy történt, hogy itt voltam a konyhában, előtte jöttem ki két perccel, hogy mosogatok... Valószínűleg úgy érték fel, hogy a bent lévő egyetlen fiók szélére - ahol a sok plüss játék és egyéb van - felálltak és a polcba kapaszkodtak.. :( Livikét láttam már tegnap este is, hogy ott tornázik, de nem gondoltam arra, hogy kirántja a helyéről a polcot. :(
A másik eset bent Mamáéknál volt, a kanapé fölött van egy hosszú, keskeny polc. Livikének az volt nagyon érdekes.. Papa ölében ülve felállt, feltornázta magát, bár Papa fogta, Livike a polcba kapaszkodott, ami meg is billent... Még jó, hogy ott álltam és megfogtam, mert akkor onnan is borul minden, ami azért is lett volna nagyon rossz, mert valószínű, hogy pl a sólámpa pont Papa fejére esett volna. :(((
Ezután a jelenet után mondtam, hogy inkább jöjjünk ki, itt talán még mindig kisebb kárt tudnak csinálni, ha mindig bent vagyunk... Bár Tőlük minden kitelik! :(

19 óra körül jöttünk ki, játszottunk, készülődtünk a fürdéshez és 20 óra után el is kezdtük a fürdést...
Livikét Apa fürdette, jól tűrte a dolgokat, álmos volt, nem is hisztizett most a törölközésnél sem. :)
Levikét én vittem fürödni, de nem tudom mi jött rá, hogy nem volt hajlandó leülni! Nem volt meleg a víz egyáltalán, bár látta a kajáját, és nyaminyamizott folyamatosan, talán az piszkálta már a fantáziáját... na de annyira, hogy még fürdeni sem akart? :) Végül Apa sietett segítségemre, csak erősebb, Ő ha egy kézzel fogja is biztosabb, mint én kettővel. :)) A törölközés/öltözés már simán ment.
Bár le akartam tenni a kiságyba, nem maradt, rögtön ki is vettem a mi ágyunkra, ne ordítson már fölöslegesen, úgyis az lesz a vége, hogy kikerül. Livike is nyugtalankodni kezdett, úgyhogy odafeküdtem mellé a macira, Levike a nagy ágyon evett, Livike a sajátján... még repeta is kellett Neki! Azzal már elaludt.
Levike is alszik már jóideje, de még nem tettem le a helyére, majd mindjárt. :)

Ennyi lenne mára, megyek is és alszom én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)