2010. november 18., csütörtök

Nyűgös délután és este...

Levike 14:40-kor ébredt, megvolt a majdnem két óra alvása, mégis olyan kis nyekergős volt szinte végig a nap hátralévő részében. :( Valószínűleg jön a foga - de sokszor írtam már ezt:) - mert a keze folyton a szájában van, meg front is jön biztos.. Magyarul nem igazán tudom mi baja volt ma. :(
Visítozott, sikítozott, verekedett, néha azért volt jókedve is, de általában bedurvult a végére. Pl. jól hozzám vágott egy kis kocka alakú órát, amit előtte leszedett a polcról. (oda szoktuk adni, mert világít, színes és csipog is amikor forgatjuk... ) de ha ezzel az erővel Livikét találja el, ami kb 5 cm-en múlott, lehet hogy rosszabb vége lett volna, mint így. :( Nagyon fájt, mert halántékon/félig arcon talált vele, aztán persze jött oda, bújt és puszilgatott, de sokra megyek vele már akkor....
A falhoz rögzített karám-elem csavarjának kiszedése még mindig nagy sláger, de már továbbfejlesztették annyira, hogy ha kiveszik a csavart, akkor ugye el lehet húzni a faltól az elemet és be lehet menni mögé a konvektorhoz és a pelenkázó szekrény polcához.... Pár perc elég hozzá. :(

16 óra körül ettek egy kis gyümölcspépet, majd 17 órakor jött Mama, Ő is próbálta adni, de csak kiköpték, szétkenték, úgyhogy most megmaradt a gyümölcs nagy része még így is. :(
Voltam a postán meg a Sparban, 17:40-re értem haza. Gyorsan előkészítettem az uzsonnát, ma sonkát, sajtot és zsömlét ettek, szépen kistálkából, kisvillával. :) Nem borították ki! Ez eddig nem igazán fordult elő. :)))
Ügyesen ettek, majd bent a szobában kaptak joghurtot is, akkor már Mama és Papa is bent voltak, elég nehezen fogyott el az az egy doboznyi joghurt, de végül csak megették. :)
Játék, táncikálás, birkózás, fürdés előtti hajrá....

Most jut eszembe. Nem tudom Livikének mi baja a "cickom-cickom" kezdetű dalocskával, eddig ha betettem a Gyerekdalok és mondókák DVD-t és ezt is hallgatták, táncikáltak, tetszett Nekik. Most, egy ideje nincs beüzemelve a DVD lejátszónk, mert azt is folyton kirángatták a helyéről, így eltettem. Viszont pár dalt amit nagyjából tudok, szoktam énekelni Nekik. Namost... pár napja ha csak meghallja Livike ezt a dalt, már sírni is kezd, de nagyon... :( Hiába van jó kedve, elég egy "cickom" és már törik is a mécses... Levikének szoktam mondogatni, hogy "cici" amióta valamelyik este olyan ügyesen mondta, ez azóta is megvan, bár elég furán képzi a C hangot: kidugja a nyelvét és úgy mondja vigyorogva. Most persze vicces látni és hallani, csak nehogy így rögzüljön... :(

A fürdést 19:50 körül kezdtük. Livikét Mama fürdette, minden rendben volt. Levikét én, most Ő volt az, akivel nehezebben lehetett bírni. Meglátta Mama telefonját itt az asztalon, és sehogy nem akarta megérteni, hogy azt nem lehet bevinni a vízbe, és utána a törölközéshez sem lehet odaadni, mert a víz nem használ neki. :( Visított, rúgkapált, kb azt adta elő, amit Livike szokott, de valahogy csak elkészültem Vele...
A kiságyban nem maradt, egyből kitettem a mi ágyunkra.
Bent maradtam, a film elejéig kb jól el is volt, addig a macin feküdtem, hogy Livike is nyugton maradjon. Ő hamar elaludt. Levike a filmet is végig fészkelődte, néha lement az ágyról, de mindig visszajött és odafeküdt mellém.
A film után kijöttem, de ez nagyon nem tetszett Levikének, visítani kezdett úgy igazán hangosan és élesen, féltem, hogy felébreszti Livikét is... Odaadtam a Livi kajáját, de nem ette, máskor nem gond, hogy nem a saját üvege... most minden baj volt. :( Még Mama is átjött, hogy mi van, miért visít annyira. :( Amikor pár perc múlva kiment, újra lefeküdtem Levike mellé az ágyunkra, néztük a Fábry show-t, majd negyed óra múlva kb csak sikerült végre elaludnia Levikének.
Azóta alszik, még nem mertem letenni, van egy olyan érzésem, hogy ma nem fog sikerülni, marad hálótársnak... :( Majd meglátjuk.
Apa 22:40 körül ért haza, megyek én is tusolni és aludni...
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)