2010. november 10., szerda

Pár szó még mára

Délután amikor írtam ide, egy idő után már Levike is fent volt, de úgy voltam vele, hogy befejezem az írást, majd utána kiteszem Őt is Livikéhez. Jól elvoltak, nevetgéltek, ha panaszkodott vagy sírt volna, akkor mentem volna egyből. :) Nem is volt semmi baj, de azért meglepődtem kicsit, amikor bementem a szobába: Be volt dobálva Levike ágyába az építőkockák háromnegyede, a légycsapó, vagy három plüssállatka és néhány formabedobós elem is. Livike ellátta a tesót, hogy nehogy unatkozzon amíg ki nem veszem. :D
Jó volt a kedvük, végülis nem is nagyon volt ma sok rosszaság, csak néhány hiszti, az is inkább Livike részéről...

Apa 16 óra körül ért haza, gyümölcsöt még épp nem adtam a gyerekeknek, de meg volt már pucolva az alma, Apára bíztam, hogy adja oda, mert ahogy Mama végzett az edzéssel, mentünk is a dm-be gyorsan. 16:20-kor indultunk.
Gyorsan megvettem amit akartam, majd hazafelé beugrottunk a Sparba is, - csak a kicsibe, nem az Interbe...), ott se voltunk sokáig, mégis 17:10-re értünk haza. Nem tudom mi lenne, ha egyszer valahol úgy igazán nézelődnénk is?

Ahogy hazaértünk még épp ették az almát, ez már a második része volt, az egyik felét megették még akkor, ahogy elindultunk. Lehet, hogy elég is lett volna annyi, mert ezt már csak szétdobálták, mindenhol almadarabkákat szedtem össze a szobában. :((

17:45-kor végre kimentem hogy megfőzzem a paprikáskrumplit. Mivel az előkészületek megvoltak már nem sok kellett, fél óra alatt kész is lett! :)
Közben Mamáék itt voltak a gyerekekkel, Apa főzött virslit, hogy legyen uzsonna, 2-2,5 db-ot ehettek meg kb.. Ittak gyümölcslevet, majd amikor kész lettem a kajával akkor bevitték Mamáék magukkal a gyerekeket, hogy tudjunk normálisan enni mi is Apával.
Hát.. furcsa volt, hogy nincsenek itt a gyerekek. :) Mindig kapkodva eszünk - én legalábbis - mert figyelem, hogy milyen rosszban sántikálnak éppen a szobában, ha alszanak akkor azon aggódom, hogy nem ébrednek-e fel épp addig, amíg eszünk, szóval most lehetett nyugodtan enni. :)
Miután elpakoltam és mosogattam is, gondoltam már ideje "hazahozni" a gyerekeket, így átmentem Mamáékhoz értük. Még vagy fél órát ott voltunk, mert nagy táncikálás, zenehallgatás volt, előtte ettek is még ott is, kiflit, rántott májból pár falatkát és savanyú uborkát is. :))

19:40-kor jöttünk ki, a fürdést 20:30-kor kezdtük. Addig játszottunk, jól elvoltunk.
Livikét Apa fürdette, nem volt visítás, volt elfoglaltság, valami műanyag cuccot adtam oda a konyhaszekrényből, azzal elvolt. :)
Levikét én fürdettem, megint nem akart leülni, most a villany lekapcsolás se jött be, de végül csak meggondolta magát és leült, sőt le is feküdt, hogy hajat mossunk, nem tudom mi ez a szokás nála, hogy nem akar beleülni a kádba. :(
A törölközésnél már ment a balhé, hogy miért, fogalmam sincs. Vagy a kajáját látta meg, vagy valamit akart, amit én nem tudtam mi, de rugdosott, kapálózott, tekergett... Apa épp meg akart ágyazni, mondom inkább cseréljünk. :))
Amíg Ő felöltöztette Levikét én megágyaztam, a vizet is kiöntöttem, feltöröltem, stb...
Az ágyazás befejezéséig Levike a kiságyában volt... amikor mentem felé, már egyik kezében a kajájával, a másikban a plüss kutyusával nyújtózkodott, hogy vegyem már ki, mutogatott a mi ágyunkra. Na meg arra is, hogy feküdjek mellé... :)
Odafeküdtem mert úgyis kezdődött a film, mégsem akart még elaludni... :( Livike is kezdett nyűgös lenni, persze, rosszul esik Neki, hogy Ő a helyén marad. De ha mindkettőt kiveszem akkor reggelig nem alszanak...:( Livike szerencsére hamar rájött, hogy jobb dolog is van annál, minthogy állva nyekeregni - az alvás - úgyhogy szépen lefeküdt és el is aludt hamarosan. :)
Levike később odaállt az ágya elé és nézte.... mondtam is, hogy neki is ezt kellene tennie, szépen feküdni és aludni. Ha nem a helyén, akkor az én helyemen, de valahol most már aludni kellene!
Nem akart aludni.. járkált, pakolt, mindent csinált..
22:30 körül érezhető bizonyítéka lett a nemalvásnak. :) (megint fürdés után kellett neki termelnie...)
Kapott még repetát, és miután rendben volt már popsi és pocak is, el is aludt Apa helyén.. Apa meg az én helyemen. Én menjek a Levi ágyába?:D
Majd mindjárt megpróbálom letenni a Legényt, hátha megint ott is marad reggelig. :) Vagy nem, de az biztos. :)

Ennyi lenne...
Holnap jövök!
Vagyis még ma, mert közben éjfél múlt...
Már megint. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)