2010. november 27., szombat

Szombat - eddig

Éjszakára Levike maradt hálótársnak, nem tudtam letenni, egyből felébredt... jobb volt így, mintha felébresztette volna Livikét is, ígyis sokat fészkelődött a Lány is... Biztos érezték a havat...
Reggel én csak eső nyomát láttam, de Mama mondta, hogy valami havaseső-féle volt éjjel, vékony rétegben itt-ott látszott is.

Reggel 7:30-kor ébredt Levike, így én is.. Livike még negyed órát aludt.
8 órakor felkeltem, készülődtem, szokásos dolgok..
9 órakor már a szobában játszottak.

A mai babakocsizós levegőzés elmarad, nagyon nyálkás, párás idő van.. Néha a napocska előbújik pár másodpercre, de az nem sokat ér. Hideg van... :( Volt már szellőztetve, jobb híján azt kell csinálnom sűrűbben...

Apa valószínűleg estére ér haza, mert még császkálnak a városban a gyerekekkel, a 20 perc múlva induló vonatot nem érné már el, főleg úgy, hogy még ki kell mennie a város másik végébe a cuccaiért az anyukájához. Lehet, hogy még a 13:30-ast sem fogja elérni, pedig azzal is 17 óra után érne haza... Hát... holnap délre kell mennie dolgozni, addig csak sikerül hazakeverednie. :))

Most egyelőre ennyi, később jövök valamikor. Valószínűleg csak este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)