2010. november 25., csütörtök

Csütörtök

Levike 4:30-ig aludt a helyén, akkor ki kellett vennem, majd kissé nehezen, de elaludt közöttünk reggel 7:30-ig.
Livike is akkor ébredt, úgyhogy fel kellett kelnem, mert a helyemre pályázott. :)

Tettem a szokásos dolgokat, pluszban még ágyneműt is húztam, úgyhogy kicsit tovább tartott ma, mint máskor a rendrakás.

Apa ma is 10-re ment dolgozni.
Jött ma a Dédi Mama is, a levegőzést együtt kezdtük, gondoltam elkísérjük egy darabon, majd visszafordulunk.
Szép idő volt, a helyi járatos busz indulásáig még sok idő volt (11:10-kor indultunk, a busz meg 35 körül megy) így szépen besétáltunk egész a buszpályaudvarig. :) Na jó, mi épp addig nem mentünk, csak a piaci kereszteződésig, ott búcsúztunk el, de onnan már látni a buszállomást. :D
Ennyit és főleg ebben az irányban még soha nem voltam a gyerekekkel babakocsival. Szerintem tetszett Nekik a sok autó, a más környék.. :)
Visszafelé a Zagyva-gyalogoshídon jöttünk át, amit nem rég újítottak fel, kíváncsi voltam, hogy fogok boldogulni a babakocsival az új lejtős lejárón, amin gyalog alig tudok normálisan lemenni, annyira meredek.. :)) Hát... kapaszkodtam a babakocsiba erősen, jó hogy nem csúszott a cipőm.... Folyton az járt a fejemben, hogy jajj, csak nehogy kicsússzon a kezemből a fogantyú és leszaladjon a kocsi... Rossz érzés volt, az biztos. :(( Egy fokkal azért jobb a mostani megoldás, mint ami ezelőtt volt, mert akkor lépcső volt, mint a bérházakban szokott lenni, két "sima" feljáróval a közepén, a babakocsiknak, tolókocsiknak. Azon tuti nem tudtam volna letolni. :)
Hazafelé még kicsit kerültünk, mert szinte a hídhoz vezető lejáróval szemben van a játszótér, - picit balra, a hazafelé-irányban...- úgyhogy jobbra indultam, a következő kisutcán jöttünk le, aminek a közepén Levike elaludt. :))
Kb 3 percet kellett volna kibírnia.... Itthon még aludt tovább, leengedtük az ülését fekvőre, betakartuk és kint a jó napos időben alhatott még tovább, összesen kb 50 percet....

Livikét megpróbáltam megebédeltetni, nem evett túl sokat, gondoltam majd eszik Levivel együtt, csináltam egy kis tápszert és letettem aludni az ágyába.
12:45 lehetett ekkor kb.
Levike is hamarosan ébredt, bent voltunk Mamáéknál, hogy ne itt zajongjunk, Livike hadd aludjon.
13:15-kor arra jöttünk ki, hogy Livike nagyon-nagyon sír... Nem volt bedugva a bébiőr, biztos nem akkor kezdte, mert nagyon látszott már, hogy sírt. :(
Mikor nagyjából megnyugodott és játszottunk kicsit, megpróbáltunk egy üveges kaját adni ebéd-gyanánt... hát ez nem jött be. Nem csináltam semmi sűrítést hozzá, úgy ahogy van pedig nem tudják maguk enni, kifolyik a kanálból. Tőlünk már Levike se fogadja el, csak úgy, ha az Ő kezében is van kanál és teheti a szájába, azon túl mi is kanalazzuk Neki. Így ez nem jött össze... mérges lett, hisztizni kezdett, nagyon belelovalta magát, de úgy, hogy már remegett az ordítástól, lehet, hogy ha akarta volna se tudta volna abbahagyni. Livike megijedt tőle, így Ő is sírni kezdett... én meg azt sem tudtam mit csináljak, sehogy nem hagyta abba. :(
Próbáltam etetni Őket csak úgy, ahogy szoktuk néha a szobában a gyümölcsöt meg a joghurtot, de most nem kérték...
Bejött Mama, valamennyire lenyugodott Levike..
Közben főztem egy csomag rizst, hogy majd azzal adom a kaját, ami be is jött, mert elég sűrű lett ahhoz, hogy tudják maguktól is enni.
Az igazi ebéd így 13:50 körül kezdődött, ekkor már mindketten szépen és sokat ettek. :)

Alvás a nap további részében nem volt estig.
Játszottunk, telt az idő.
15:40-kor adtam gyümölcsöt, kb a felét ették meg, a másik felét majd 17 óra után Mamától.
Ahogy Mama haza ért az edzésről, gyorsan elszaladtam a postára meg a boltba, majd jöttem is és váltottam Mamát, Ő ment is be, hogy vacsorát készítsen.

A gyerekek egyébként elég jók voltak, a karám-talp jól bírja, a csavar is, most az alsó csavart tekergetik le, amin még nincs másik anyacsavar... Na, majd mondom Apának, hogy tegyen rá, vagy majd teszek én... akkor mit fognak tekergetni? :)
Levikének mániája lett a TV kapcsolgatása. A főkapcsolót nyomkodja állandóan, ami azon túl hogy nagyon idegesítő még nem is használ a készüléknek. :(
Volt krémtúró evés, gyümölcslé ivás, játék, hancúrozás, stb.

19 órakor jött be Mama és Papa, játszottak, én közben ettem, majd hamarosan készültem is a fürdéshez...
19:40-kor kezdtük, Livikét Mama fürdette, nem volt semmi gond, szépen tűrt mindent. :) Levikét Papa vitte, már nem tudtuk tovább lefoglalni, annyira mehetnéke volt, utána meg a kádban kellett több időt eltölteni, mint amit szoktunk, hogy felszabaduljon a pelenkázó... Pedig Mama gyors. :)))
Megágyaztam, rendeztem a fürdős cuccot, mindketten szépen az ágyaikban ettek és már alszanak is! :) Megnéztem a filmet, azóta is nyugi van, maradjon is így! :)

Most ennyi, holnap jövök valamikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)