2010. november 19., péntek

Hova lett a nyugodt alvás? :(

Éjszaka Livike csinálta a fesztivált: 23:30-kor felébredt, sírt, ki akart jönni, de nem vehettem ki Őt is, mert Levike még ott volt közöttünk a nagy ágyon. :( Csináltam egy kis kaját és azzal pár percig megnyugodott, de nem ette meg, tovább sírt. Odafeküdtem mellé a macira, és bár fáztam, mert a földön azért hideg van, kb 20 percig bírtam... Livikének ez sem segített valami sokat, nem aludt vissza. Apa is odafeküdt kicsit, az eredmény kb ugyanaz... Végül mi feljöttünk a helyünkre, Levikét háromszor is próbáltam letenni a saját ágyába, nem sikerült.. :( Livike végül 2:30 körül aludt el. Aludt közben is perceket, de mindig felsírt, ja és pukizgattak mindketten ezerrel. Mitől? Nem is ettek olyasmit, amit máskor nem szoktak, fájt volna a hasa? :(
Utána már aludtunk 7:45-ig kb... Kezdődött a nap.
Apa 10-re ment dolgozni, a héten már így lesz azt hiszem.
Kitakarítottam, a gyerekeket kitettem játszani, majd elkezdtem az ebédet főzni, tegnap hoztam csirkemellet, így abból főztem pörköltet, csak úgy light-osan, köretnek tésztát főztem hozzá...

11:20-kor indultunk sétálni, de a játszótér közelébe se mentünk, mert biztos, hogy még vizes, ha meg odamegyünk és megnézem, akkor balhé lett volna, ha mégsem megyünk be. :( Így tettünk egy jó nagy kört, kb negyven percen át..
Délben jöttünk be, mindkét gyerkőc jól át volt fázva, pedig fel voltak öltöztetve, de mégis más az, ha járkálnak, szaladgálnak, mintha csak ülnek a babakocsiban. Levegőn vannak, az addig OK, de igazán nem csinálnak semmit. Ki sem fáradnak sajnos. :(

Megebédeltettük Őket, majd 12:45 körül le is tettem Őket aludni egy kis tápszerrel. Szerintem elég hamar elaludtak, legalábbis nagy csend volt és mozdulatlanság, amikor bementem 13 óra után Mamához... Nem telt bele fél óra, iszonyatos visításra jöttünk ki, Mama mondta vagy háromszor, hogy visítást hall. Én nem hallottam, bár odabent zúgott minden: hűtő, számítógép, stb... Amikor ideosontam a ház elé, nem hallottam semmit. Visszamentem, Mama újra mondta, hogy visítás van. Kijöttünk, tényleg volt, Levike sírt, de nagyon. Csak ilyen szünetekkel. :(( Akkor már eléggé belelovalta magát. :(
Livike is felébredt, úgyhogy kb fél órát ha alhattak ma, akkor sokat mondok. :(((
Azóta fent vannak...
Mivel sehogysem akartak megnyugodni, csak kifelé mutogattak, kimentünk egy kicsit az udvarra... Akkor még sütött a nap, de hideg volt azért... Szaladgáltak egy kicsit, játszottak a kutyával, stb...
14 óra után jöttünk be, ettek egy krémtúrót, majd játszottunk, Mama kiment mert dolga volt, így én maradtam Velük.
Azóta elég jók, bár vannak nyűglődések, szaladgálok, jövök-megyek be-ki. :))
Az egyik előnye a két egykorú gyereknek, hogy egymással is el tudnak játszani, nem feltétlen kell folyamatosan ott lenni Velük, de azért persze ugrásra készen kell állni, mert a balhé az másodpercek alatt képes kitörni közöttük.. :D

Nagyjából itt tartunk most..
Nem tudom mi az oka a rossz alvásnak, az időváltozást érzik, vagy a foguk kínozza, vagy valami enyhébb megfázás? Volt ma már jópár hapci sajnos. :((
Mindezektől éppenséggel lehetnek nyűgösek, sőt lehet, hogy a több ok együtt eredményezi ezt a nyűgösködős, matrica üzemmódot. Mert ha bent vagyunk, akkor folyton kézben kell lenni, felkapaszkodnak, visítanak, ha valami nincs rögtön és azonnal úgy, ahogy akarják akkor hiszti, sírás, visítás......

Most ennyit tudtam hirtelen írni, este majd jövök a folytatással, ha tudok.. ha elalszanak... Ha.... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)