2010. november 22., hétfő

Pár szó még mára

A délutáni alvásból nem ébredtek túl kellemesen a gyerekek. :(
14:25-ig bírták, egyszerre sírtak fel, megint abba sem akarták hagyni. :(
Livike nyugodott meg hamarabb, Levike még ücsörgött kicsit a karomban az ágyon, Livike az ölembe hasalt és odabújt... csak pár perc múlva, mikor lemászott, akkor láttam, hogy nála van a telefonom... Észrevétlenül kicsempészte a zsebemből, én meg azt hittem most így akar pihenni még egy kicsit. :)
Kb 10 perc alatt eljutottunk addig, hogy már lemehettünk a földre, kirakóztunk, építettünk, helyreállt a rend, a nyugalom. :)

15:40 körül jött be Mama, épp akkor készültem gyümölcspépet csinálni, hogy azt is egyenek ma már, Mamától meg is ették mindet. :)
Bár az eső továbbra is esett, a boltba mindenképp el kellett mennem, így hamarosan elindultam, kicsit hosszabb idő alatt, de azért megjártam elég hamar. :)
Amikor visszajöttem játszottunk, majd hamarosan Papa is haza érkezett, aki enni szeretett volna, úgyhogy terv szerint bementünk volna a gyerekekkel együtt, de ahhoz előbb kicsit be kellett volna melegíteni odabent, meg kellett volna melegíteni a kaját, stb.. hiába voltunk itt ketten Mamával, egyikőnk sem tudott "meglógni", - most még én sem! - mert akkor balhé volt... Úgyhogy az eredeti terv úgy módosult, hogy bár még csak 16:35 volt, a gyerekek itt kaptak uzsonnát a saját székeikben, Mama bement Papával enni, nekem pedig hoztak ki még rakott kelt, ami a tegnapi ebédünk volt. Kínáltam a gyerekeknek is a darált húsos részből, de pár falatka után nem kérték, úgy igazán nem is ettek sokat a saját kajájukból sem, pedig de tudnak nyammnyammolni, amikor nincs előttük kaja! Mint akik sosem ettek! :(

17 óra után vittem be Őket a szobába, kicsit játszottunk együtt, majd jól elvoltak, így kijöttem és vasaltam egy adagot. Közben persze figyelni kellett, hogy nem sántikálnak-e valami rosszban. :)) Levike nagyon jól eljátszogatott egy szatyorral, (Maggis vászon reklámtáska), Livike kirakózott, szaladgáltak, építőztek...
Ittak teát - nem csak este, csak nem írok le azért minden korty tea adását:D - , később ettek joghurtot is...
Mama 18:30 körül jött vissza, hamarosan Papa is csatlakozott, együtt játszottunk ezután már. Livike megint olyan kis nyekergős volt, rá se lehetett nézni szinte, már sírt.. Álmos és fáradt volt, úgyhogy nem is nagyon húztam az időt a fürdéssel, nem szentírás az a 19:30-as kezdés, ha később lehet, akkor előbb is, ha a helyzet úgy kívánja. Most így történt. :)
Apa 19 óra után pár perccel haza ért, így Mama hamarosan ki tudott menni, Papa is akart, de nem jött össze azonnal, Ő megvárta, amíg Livike elkészül. :))
19:20-kor kezdtük a fürdést, Livikét Apa fürdette, de Papa törölte meg, sőt eleve Ő vette ki a kádból, mert most hiába volt minden csalogató tárgy, a Lány csak a fejét rázta mindenre, nem akart kijönni. :)
A törölközés utolját már átadta Papa, ment Ő is "haza", Livikét felöltöztettem, letettem a kajájával, majd Levikét is megfürdette Apa, de az öltöztetést is Ő csinálta.. én megágyaztam, rendeztem a fürdős cuccokat.. (pl feltöröltem kb 1 liternyi vizet a járólapról..:D )

Mindketten a saját helyükön vannak, Levike is, bár tiltakozott és egyből a nagy ágyra mutogatott, hogy oda tegyem le, én gonosz voltam és a kiságyba tettem, ahol már várta a kajája, a kutyusa (Tentekutyus:) ) és az elefántja (még nem találtunk nevet neki) :) Így szépen evett és el is aludt. Livike is elaludt hamar, Ő a Cseppecskéje és a saját kis elefántja társaságában, na meg a piros kispárna is ott van mindig. :)) Több mindent már nem nagyon szeretnék az ágyaikba tenni, mert a végén az lesz, mint már több helyen olvastam, hogy a gyerkőc behord pl egy csomó plüsst az ágyába alváshoz, a végén Ő maga alig fér el benne. :)))

Megnéztem a filmet, ami közben Livike felébredt, de elvolt, viszont ahogy jöttem ki már sírni kezdett, csináltam még 90 ml kaját, azzal úgy tűnik el fog aludni, bár épp fél perce hallottam hangokat felőle, úgyhogy még nem alszik. :(
Majd meglátjuk hogy alakul az este, jó lenne, ha Levike is maradna a helyén és mi is alhatnánk normálisan a saját ágyunkban. (hálótárs nélkül!) :))

Azt hiszem ennyi mára, holnap jövök valamikor... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)