2010. november 27., szombat

Levike, a telefonbetyár. :)

Nemrég hívott Mama, Levike persze elkunyizta a telefont, miután Mama letette, kb egy percig még Nála volt a telefonom...
Ez az idő épp elég volt ahhoz, hogy elküldjön egy csomó SMS-t.. Volt kb 6 db egy ismerősnek, majd egy csoportosat is küldött, szintén több helyre, abba még írt is, mégpedig ezt: mdf :DD Korán kezdi a politizálást... :)))
Tündi unokatesóm vissza is írt, hogy nem igazán érti mit akartam ezzel.... :)))
Jó, hogy utólag vissza tudtam nézni, hogy kiknek küldte el, így írtam egy magyarázatot, hogy nem én voltam... :))))
Apa is kapott, Ő fel is hívott, azt hitte valami baj van.... :)
Küldött még Andinak is, na meg az OTP Direkt sms számára is... onnan meg visszajött egy automata üzenet, hogy a beírt kódot nem tudja értelmezni a rendszer. :)
Mégegyszer elnézést kérek mindenkitől, mert van aki szokott olvasni... :)))

1 megjegyzés:

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)