2010. november 19., péntek

Mindketten a helyükön alszanak! :) - Most még....

A nap további része már viszonylag hamar eltelt.
16:30 körül jött Papa, hogy el tudjak menni a kisboltba kenyérért, tejért meg péksüteményért, amiből végül sóskifli meg zsömle lett, mert más nem volt már.
Az eső szemelt, de épp akkor kezdett rá jobban, amikor én úton voltam, így jártam. :)
17 óra körül értem vissza, a gyerekek jók voltak addig is, és utána sem volt már sok gond Velük. Bár Livike olyan kis sírós volt, hogy elég volt ránézni is már pityergett. :((
17:30 körül adtam az uzsonnát, ma is sonka, sajt, zsömle volt a "menü", szépen ették tálkából villával, majd a végén kaptak egy Kinder tejszeletet is. Abból szerintem hármat is megennének, de annyit nem adok. :D

Kaja után kicsit nézegettük a meséket meg gyerekdalos videókat a YouTube-on. :) Majd' kiestek az etetőszékekből, annyira táncikáltak. :))
Betettem a Cickom-cickom-ot is, úgy, hogy azonnal lekapcsolom, ha sírásra görbül a szája Livikének. Nem sírt! :) Először csak mereven ülve hallgatta - táncikálás nélkül - majd elkezdte a szokásos billegését, úgyhogy tetszett Neki. :) Ezekszerint csak a mi előadásunkban nem tetszik, eredetiben jöhet. :)))

18:30 körül mentünk be, Mama is jött éppen, kezdődhetett a nagy fürdés előtti hajrá. :) Nagyon felélénkültek, pedig álmosak voltak már, a kevés délutáni alvás miatt...
Apa is haza ért 19 óra körül, úgyhogy Mama be tudott menni.
Játszottunk még, majd 19:40 körül elkezdtünk fürdetni.
Livikét Apa vitte, minden rendben volt, a kis elemlámpa volt most az elterelő tárgy. :) Levikét én fürdettem, Vele sem volt most semmi gond, bár nem akart leülni a kádban, de lekapcsoltam a nagyvillanyt, így egyből leült. :))) Persze utána kattogott ezerrel - katt-katt-katt - hogy kapcsoljam vissza. :)))

20 órakor már mindketten az ágyaikban ettek, feküdtek, és már alszanak is! :))
(kop-kop) :)
Megnéztem a filmet, bár itt ültem a konyhában az ajtóban, hogy ne menjek be...
Ágyazni is utána kezdtem hozzá, ahogy vége lett, észre sem vették!
Olyan jó lenne, ha reggelig így aludnának, de nem táplálok hiú reményeket, biztos, hogy lesz itt még ébredés ma... Ha másnem akkor, amikor mi is aludni szeretnénk már. :(
Meglátjuk.. :)
Ennyi lenne mára, a folytatást - ami remélem már nem lesz - majd holnap megírom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)