2010. november 23., kedd

Keddi összefoglaló

Az este Livike hamarosan elaludt, ki is tartott Nála reggel 8:10-ig. :)
Levike 22 óra után felébredt, kivettem, de fél óra alatt újra elaludt, le is tudtam tenni 23:10-kor, 2:15-ig a helyén aludt, majd 8:05-kor ébredt fel közöttünk.

A reggel a szokásos módon telt, készülődés, öltöztetés, kaja, takarítás, játék, stb.
Apa ma is 10-re ment dolgozni.
A gyerekekkel 11:20-kor indultam el levegőzni babakocsival. Nagyon hideg volt, 11:55-kor be is jöttünk, mivel Ők nem mozognak, fázhattak már. Én is fáztam, pedig gyalogoltam...
Livike még biztos maradt volna, mert ahogy befordultam a kapunkhoz sírni kezdett, majd csak idebent hagyta abba nagynehezen. :(
Álmos is volt már, nem is kicsit.

12:05-kor kezdtük az ebédeltetést, hát nem mondhatnám, hogy degeszre ették volna magukat főzelékkel... :( A vaníliás krémtúró az bezzeg jöhet! :(
Nem azzal kellene jól lakni... :(
12:35-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel, mivel mindketten álmosak volta, nem is volt semmi gond az elalvással.
Sajnos nem tartott sokáig az alvás egyikőjüknek sem. :(
Livike 13:05-kor felébredt, hiába feküdtem mellé a macira, hogy hátha vissza alszik, csak viháncolt, nevetgélt, majd kikéredzkedett, így befejezettnek tekintettük a délutáni alvást.
Levike is felébredt kb 5 perc múlva, úgyhogy Neki is ennyi volt, pedig Ő nem igazán szokta beérni fél óra alvással.

Mama 14 órára ment edzésre, a gyerekek viszonylag jól elvoltak, 15 óra körül adtam gyümölcsöt, aminek kb a felét ették meg, majd ittak teát is, játszottunk, elvoltunk.
Elég "rosszak" voltak ma, nagyon sokat pakoltam utánuk, meg sajnos kiabáltam is rájuk, mert amikor már huszonötödjére tekerik le a csavart és szedik szét a karám elemeit, húzgálják a függönyt, széthajigálnak minden játékot, az már sok. :((
Mama hozott a kisboltból ami kellett, így ma nem mentem sehová.
Egy kicsit itt volt velünk, majd bementek enni Papával, én is adtam a gyerekeknek uzsonnát 17:20 körül, majd továbbra is játszottunk.
18:40 körül Papa jött ki hozzánk, majd Mama is csatlakozott, de a fürdetésre mégiscsak Mama maradt. :)

19:50-kor kezdtük a fürdetést, Livikét Mama fürdette, nem kellett semmi elterelő tárgy a kijövéshez, nem is volt semmi hiszti, szépen tűrt mindent. Álmos volt már nagyon. :( Levikét én fürdettem, a törölközés felénél átvette Mama, mert nagyon bevadult a Legény, egyébkéntis teljesen fel volt pörögve egész délután és este, nem lehetett leállítani a rohangálásban, forgásban, ezt a fürdés idejére se nagyon hagyta abba. :( Elpakoltam, majd szépen letettem Levikét is a saját helyére, ahogy készen lettek. Ott is maradt egy mukk nélkül, nyugodtan meg tudtam nézni a filmet, már azt hittem alszik is, de nem. Ahogy vége lett a filmnek egyből felállt és kéredzkedett kifelé. Szerintem addig onnan nézte a tévét az ágyból, máramennyit úgy fekve látni lehet a kiságyból belőle. :)))
Kivettem, majd ki is tudtam szépen jönni, nem volt balhé. Kb fél óra múlva lett, be kellett mennem, odafeküdtem mellé a nagy ágyra, megette a saját kajája után a Livi maradékát is, de nem tudtam kijönni, mert akkor sírt. Így maradtam... odabújt hozzám, simogatta az arcom, vigyorgott... elvoltunk. :)

Apa 22:20 körül ért haza, Levike egyből elkezdett papázni, hiába mondtam, hogy nem Papa, Apa, de Ő csak "Papa, papa", ezt hajtogatta. :))))
Ma amúgyis meg volt kavarodva, hogy ki kicsoda, mert Mamának ajázott, nekem Mamázott, Papa mindig Papa volt, ha épp nem Mama:D, Apa pedig szintén Papa lett. :)))
Ahogy kijöttem, Levike szépen visszamászott az ágyunk közepére, lefeküdt, fogta a kutyusát - "aki" ma megjárta a mosógépet is - és szépen el is aludt kb 10 perc múlva.
Még nem tettem le, majd ha megyek be feküdni, azaz hamarosan. :)

Ennyi lenne mára, ez sem volt egy eseménydús és érdekfeszítő nap, dehát ez van, mást nem írhatok, mint ami van. :)
Holnap jövök valamikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)