2010. június 26., szombat

Amilyen az időjárás....

...olyan a hangulat. Vagyis olyan volt egész nap. Már a reggel sem indult jól számomra, mivel utálom az esős időt, ha egyéb bajom nincs, ez is sok úgy egész napra. Semmi sem elég jó, mindenen rögtön felkapom a vizet, úgy általában utálom magam ilyenkor (is). Ha ezt még tetézi más is, mint pl ma ez a sok nyekergés, akkor aztán teljesen kész tudok lenni... :(
A gyerekek 8:50-kor ébredtek, erre egy rossz szavam nem lehet. Nincs is. :)
A tízórait 10:30-kor kapták meg, addig elég jól viselkedtek, bár Levike reggel óta kis nyűgöske volt, ez meg is maradt Nála egész napra. :( A csípéseinek a helye elég szép lett, de délben mégis kapott 6 csepp Fenistilt, mert még aludni sem akart csak sírt és sírt és sírt. De még nem tartunk itt.
A tízórait Mama adta oda, jól megették, bár könyörögni kellett, nekem pl bele sem kóstoltak.. :(
Mivel szemelt az eső sétáról, hintázásról szó sem lehetett :( Ez itt a fő baj szerintem, hogy nagyon igénylik a levegőn létet, ami ilyen időben a teraszra korlátozódik, ott is kb az evések idejéig.
Ráadásul hideg is volt ma nagyon! Vastag felső, sapka, minden kellett... nem régen meg egy szál body, sőt még az sem, csak pelus, vagy az sem, mert fürödtek a medencében. Ki gondolná, hogy ez kb két héten belül volt? (nem tudom mennyi ideje pontosan, de nem régen....) Megkergült az időjárás teljesen. :(

Tízórai után felváltva sétáltattam a gyerekeket a teraszon, de ez eleve kudarcra van ítélve, ha egyedül csinálom, hiszen amelyikőjük nem sétál az visít.... ha kint van még mert nem sétált, akkor azért, ha bent van a szobában hogy aludjon, akkor meg azért visít, mert jönne ki. Hmm... :)
11:35-kor tettem le Őket aludni egy kicsi tápszerrel.
Livike el is aludt, Levike viszont nem volt hajlandó! Csináltam még Neki tápszert, de azzal sem aludt el. Tisztába tettem, bár egy óra sem telt el és nem is volt még szinte semmi, hátha az a baj. Nem aludt el. Végül bekapcsoltam a bébiőrt és átmentem ebédelni Mamáékhoz, addig Levike jól eljátszogatott magában, nem hangoskodott, csak egyszerűen nem aludt el. Pedig még Fenistilt is adtam Neki, hátha attól majd alszik egy jót, persze főképp a csípések miatt adtam, nem altatónak. :))) 13:05-kor Livike is felébredt, épp befejeztem a kajálást már jöhettem is ki hozzájuk.
Levike még akkor sem akart aludni, pedig már olyan álmos volt, hogy bukott fel mindenben, sírt, nyekergett..... mintha fájna valamije, de nem jöttünk rá, hogy mi. :( (Egyébként 10 percre rá, hogy tisztába tettem teletermelte a pelust, de még utána sem aludt el... )
Játszottunk, persze mérgelődtem is egy csomót, mert Levike attól függetlenül, hogy nagyon álmos és hisztis volt, egyfolytában rosszalkodott: rázta a rácsot, de úgy, hogy felemelkedett a helyéről és totál kitekeredett az egész...., felrohant az ágyra és mikor levettem kiröhögött. Jujj, ezzel még jobban felidegesít, amikor kiröhög, miközben én amúgyis majd' felrobbanok az idegtől, hogy rosszalkodnak. :(
A lényeg az, hogy valahogy eltöltöttük az időt, szerencsére most Livike jókislány volt, még ez a jó, hogy nagyon ritkán van az, hogy egyszerre jön rájuk a rapli...
(kop-kop.. nehogy holnap egy ilyen nap jöjjön, amikor javarészt egyedül leszek Velük:) )

14:25-kor kezdtük az ebédeltetést. Nekem sikerült Livikével megetetnem a tegnapi sütőtökös variációt azzal a változtatással, hogy tettem még bele a házi kajából, majdnem tele volt a tálka így. Alig maradt az alján, szóval Livike ha úgy vesszük szépen megette az adagját, na jó, a szűkebb féle adagját. Evett utána még piskóta tallért is párat, biztos az is laktató valamennyire.
Levike nem volt hajlandó elfogadni a kaját tőlem. Már szinte aludt a székben....totál el volt alélva. Amíg bementem Mamának szólni, hogy hátha Ő nagyobb sikerrel jár az etetés terén, addigra már aludt is, de felébredt ahogy visszaértünk és Mama megszólalt. (halkan...) Persze nem evett, talán pár kanállal, de inkább tekergett, nyekergett... Na akkor menjen aludni... Nagyon "jó", végülis éhen nem hal, ha eszi a tápszert.... csak ez nem megoldás, hogy tegnap sem evett főzeléket és ma sem. :((( Nem aludt el, hiába lett letéve. Rendesen korgott a gyomra! Mégsem evett. Kapott még paprikás krumplit is, vagyis ez borsópörkölt volt, de borsót direkt nem szedtünk bele csak párat, főként krumpli volt, amit szeretni szokott. Nem kérte. :(( Livike megette! :) Csak megpróbáltam, hogy kér-e, és kért! Legalább Ő ma jól evett. De Levi miért nem? Jönne a foga? Talán beteg lesz? Mi baja, hogy nem eszik??:(

16 órától 17:20-ig végül sikerült aludnia Levikének, Livike is aludt valamennyit talán fél órát, de utána csendben elvolt szerencsére.

Uzsonnáig játszottunk, jobb kedve lett Levikének is. Biztos jót tett az alvás. Ezt megtehette volna délben is, nem tudom mi volt Vele. :(

Az uzsonnát 17:45-kor adtam oda, jól ettek, alig volt valami szétszórva. A joghurtból Livike evett többet, de Levi is ette azért...

18:25-kor mentünk be a szobába, játszottunk, de megint rájuk jött a rosszalkodás, rács rázás, stb... de vártam már, hogy fürdés idő legyen és utána jöjjön a nyugalom!
Mama is bejött hamarosan, együtt játszottunk fürdésig.
Úgy tűnik bukfencezni fognak hamarosan, mert addig maguktól megcsinálják, amikor már csak át kell fordítani Őket. Egyszerre, egymás mellett, sőt olyan lehetetlen helyeken, ahol át sem lehet fordítani Őket helyhiány miatt. (kiságy melletti sarok, rács mellett közvetlenül, stb.) Nagyon élvezik. Már régebben is csinálták egyszer, de most megint. Levi kezdte, Livike látta és Ő is csinálta. :))
Kíváncsi voltam, meddig maradnak úgy félig fejen állva, ha nem fordítom át. Nem vártam ki. :))) Féltem, hogy a fejükbe folyik a vér vagy mittudomén...
Kicsit később Livikéből anyókát csináltunk, ugyanis találtam egy kendőt amivel Mama bekötötte Livike fejét, és totál úgy nézett ki mint egy mamika :))))
Levi meg vigyorgott rajta először... mindig úgy megnézi Livit, ha valami szokatlan van rajta. :)

19:45-kor kezdtünk fürdetni, rendben ment minden... Livike szinte azonnal el is aludt, Levike persze nem.... Neki még 20:30-kor csináltam 120 ml kaját, gondolom éhes volt a kisdrága, hisz' az ebéd kimaradt ma (is). Most csend van, remélem így is marad reggelig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)