2010. június 15., kedd

Az első baleset....

Ez is eljött, megtörtént az első vérrel járó kis baleset Levikével. :(
Az úgy volt, hogy a tízóraihoz készültünk, a szobában játszottak mindketten a placcon. Szokás szerint a zenélős-gurulós vonatot húzgálták, nyomkodták, veszekedtek rajta. Most már fel is emelik és néha dobálják is.... Mindig mindkettőnek ugyanaz a dolog kell, ezt már megszokhattuk. Arra jöttem be, hogy nagy csörömpölés, gondoltam megint arrébb dobták a vonatot, de utána már sírt is Levike... Hason feküdt a szőnyegen, alatta/mellette a vonat... Felkaptam, sírt... Vérzett a szája széle alul... Letöröltem, de akkor láttam, hogy a szája sarka is vérzik, vagyis belülről jön a vér. Nem ömlött, csordogált, de elég volt ahhoz, hogy én is úgy megijedjek, hogy csak na! :( Törölgettem papírzsebkendővel, még a kezefeje is véres volt, gondolom ahogy a szájába nyúlkált.. Szokás szerint nem tudtam mit csináljak, csak remegtem az ijedtség miatt, törölgettem a száját, ölelgettem és sírtam Vele együtt. :((( Mama megpróbálta megnézni, hogy honnan jön a vérzés, úgy látta hogy felül a két foga közötti "résnél" az ínye vérzik, de el is állt nagyon hamar. Nem is sírt már, inkább csak az ijedtség miatt sírt addig is, bár biztos csak fájt is Neki. :(( Jobb oldalon alul az arca is kicsit megkékült, jó nagyot eshetett, vagy Livike dobta hozzá a vonatot, nem tudom. :((
Tízóraira almát és cseresznyét kaptak falatkákban, nem sokat ettek, inkább csak dobálták a kutyának.... Levike utána már olyan volt, mintha nem történt volna semmi, de az utcai sétálásnál nem mertem elengedni a kezét, nehogy elessen... Amúgyis félek, hogy hosszú nadrág nélkül ha elesik, akkor mi lesz... lehorzsolja a beton a lábát, vagy valamijét. :(

Hát így történt a kis baleset.... Tudom, biztos lesz ennél komolyabb is, mert szinte elkerülhetetlen, de én nagyon félek és féltem Őket... olyan jó lenne, ha soha semmi baj nem érné Őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)