2010. június 11., péntek

Kánikula, pancsolás, megint csak egy alvás... - péntek.

Megpróbálom a mai napot rövidebben írni, de nem garantálom, hogy sikerül! :)
Az este Levikének kellett még egy kis kaja, vagy nem tudom, hogy kellett-e, de mindenesetre megette (a háromnegyedét) és aludt reggelig. :)

Reggel Apa telefonjának jelzésére csak Livike ébredt fel, de szerencsére vissza is aludt hamar, így még alhattam én is valamennyit. 7:40-kor keltünk. :)

A tízórait 10:30-kor kapták meg, én még itt sem voltam, mert elszaladtam a gyógyszertárba Mama gyógyszereiért (sürgős volt...) etetni úgysem tudok, akkor legalább ez a dolog is el lett intézve.
Most még Mamánál sem ették meg az egész tálka gyümölcsöt, de ebben a melegben nem is csodálkoznék még azon sem, ha egyáltalán nem ennének. Persze enni muszáj...!
Miután haza értem és már addigra a hintázást is megunták felavattuk a medencét! Igaz, hogy épp 11 óra előtt voltunk kevéssel, de egyrészt nem voltak kint sokáig, másrészt árnyékos-félárnyékos helyen voltak, nem a tűző napon.

Persze nagyon élvezték, bár a képek ezt megint nem adják vissza, de így volt. :)
Viszont bejött az a gondolatom, miszerint most már mégjobban csapkodják a vizet este fürdésnél a kiskádban is. :( Gondolom nem tudják eldönteni, hogy melyik "vízben" szabad pancsolni és csapkodni és melyikben nem.... Pedig elég nyomatékosan szoktam mondani amikor nem szabad! (amikor már én is és a laminált padló is úszik a vízben....:( )
Nade térjünk vissza a medencés partyhoz! :) Lesz ez még hosszabb időtartamú is, most kb negyed óra volt az egész pancsolás, de így kezdésnek szerintem elég is volt.
A tegnapi vödrös-vizes járdás kezdés után elég nagy előrelépés volt azt hiszem! :)
Nagyon remélem, hogy nem fáztak meg (vagy fel) mert ma Levike szinte minden alkalommal elég híg állagú terméket produkált a pelusba. :( Remélem, hogy csak a fogzás okozza Nála ezt, vagy valamelyik gyümölcs hajtja meg, de általában evés után biztos van egy adag. Mintha csak végigmenne rajta a kaja... A bélhurut milyen? Na jó, nem találgatok, nincs semmi baja! :) Azért figyeljük, mert nem lenne jó, ha tényleg valami betegséget szedett volna össze. :( Ezt most csak azért írtam le, hogy nyoma legyen, hogy ha esetleg (neúgylegyen!) több napig tartana a dolog, tudjam, hogy mikor kezdődött...)

A medencébe egy pár, kb 25 db kislabdát is bedobáltam, én azt hittem majd rá fognak lépni és elesni, de ugye a víz fent tartja Őket, így nem lehet benne felbukni. :)
Livike az első pár perc pancsolás és felfedezés után inkább Bercivel haverkodott, mert a kutyának persze ott kellett lenni, ahol mi vagyunk! Livike még az orrát is piszkálta, meg is fogta, én meg ott paráztam, hogy nehogy megkapja. Nem hamis, nem is úgy néz ki, mindig barátságos volt eddig a gyerekekkel. (De az idegen gyerekekkel nem annyira. Nem bántja őket sem, csak nagyon ugatja..) Szóval sose lehet tudni, nem szeretem, ha hozzányúlkálnak a kutyához (meg ha ő nyúl (vagy inkább nyal?:) ) hozzájuk, azt sem. :)
Természetesen Livike produkálta azt a fajta csúnya nézést is, amit Levike is szokott, eltanulta. :( Remélem ugyanilyen gyorsan el is fogják felejteni, mert nem szép... majd ha fokozatosan megszokják az embereket, akkor majd biztos vigyorgósak lesznek kezdettől fogva. Most még nem azok. Velünk igen, bár mi is megszoktuk kapni ezt a nézést, de azért több a mosoly, kacagás, nevetés, "szép" nézés, szeretés... :))
Ez most egyébként azért volt, mert jött egy ismerős, aki nézte Őket, hogy pancsolnak... :)
Dédi Mama is itt volt ma délelőtt. Ő nem, de a másik Dédi Mama, (aki ritkábban látja a gyerekeket) szintén meg szokta kapni ezt a csúnya nézést - eddig Levitől - Na majd kinövik, nagyon remélem. :))



Nézzünk pár képet a teljesség igénye nélkül. (na meg azért mert nem sikerültek...)

Pancsi-pancsi a langyos vízben, de jó is volt! :)
Berci is kapott egyébként pár fröcskölést, de inkább cirógatást, simogatást (amikor közelebb ment a medencéhez) :)
Idegen a portán! (szépkislány csúnyán néz:(  )
Kicsit nehezebb benne felállni, mint a szőnyegen:)
Itt végre lehet csapkodni a vizet! (kár, hogy a fürdőkádban nem:( )


Livike is pancsolt, és tényleg élvezte is, kár, hogy se tegnap, se ma nem sikerült jó képeket készítenem. :( Na sebaj, lesz még nap, meg kép is gondolom! :)
Livike olyannyira elemében volt, hogy amikor ki akartam venni - Levi már kint volt, Mama behozta törölközni - akkor szószerint kergetnem kellett, mert cselesen bement a medence közepére ahová már nem értem be és elszaladt az ellenkező irányba. :) De csak megfogtam! Nem is tetszett, de már muszáj volt kijönni, mert nem volt valami meleg a víz, sokat nem szabad benne lenni.....

Miután bejöttünk és újra szárazok voltak - 5 percig sem, mert utána az izzadságtól lettek vizesek - kaptak teát, játszogattunk egy kicsit, majd 11:30-kor kaptak egy kis tápszert és aludtak is hamarosan.

Elég jó időt "futottak", 13:45-kor ébredtek fel szinte egyszerre. Viszont ezzel a két órás alvással megint le is tudták mára az adagjukat....

Az ebédeltetés megint Mamára maradt teljesen, mert én fodrászhoz mentem 14:45-re, de még előtte ettem is, úgyhogy 14:15-től lényegében itt sem voltam.
16:30-kor végeztem (melír+vágás), nem rohantam nagyon mert ebben a dög melegben nem igazán volt hozzá erőm, főleg a klímás fodrászatból kilépve.... :))) Hazafelé útbaejtettem a kisboltot, hogy legyen friss, meleg kenyér és sonka is uzsonnára a gyerekeknek... (gondoltam, hogy még előtte állnak, mivel mostanában későn kapják meg az uzsonnát...)
17:15-re értem haza.
Levike először csak nézett, mint aki nem ismer meg, majd vigyorgott teli szájjal, körbejárkált, húzgálta a hajam, Livike úgyszintén. Mint akik valami csodabogarat látnak.. meg kell zabálni Őket! :)))
Pedig annyi változás történt csak, hogy kb vállig érőre lett levágva a hajam, nem volt összegumizva, amit nagyon nehezen álltam meg hazafelé is, csak egy hajráfot vittem, mert tudtam, hogy azt nem bírom ki, ha az arcomba lóg a hajam. De úgy tűnik ez nagyon szokatlan dolog volt a gyerekeknek. :) Fél óra után felgumiztam. :)))) (a hajam)

Mamával kivittük a gyerekeket babakocsizni egy fél órára kb, voltunk a gyógyszertárban is mert délelőtt nem volt meg minden gyógyszer, megcsodálták a gyógyszerésznők is a gyerekeket. Természetesen bemutatták mindketten  a csúnya nézést. :( Még kérdezték is, hogy most miért haragszanak? Hmm... Mondtuk, hogy nem haragszanak Ők, csak ilyenek mindig az idegenekkel mostanában, azt meg ugye nem mindenki tudja kivárni, hogy feloldódjanak... Semmi integetés, tátázás, vigyorgás, duma, mint amit már ügyesen csinálnak és mondanak, semmi.. csak ülés és nézés.... :((
Hamarosan haza is jöttünk, mert szokás szerint támadtak a szúnyogok, mivel már 18 óra volt. Ma egyébként este irtották, remélem volt is haszna!

18:10-kor megkapták az uzsonnát, sokat és jól ettek.
Délután egyébként volt rá kísérlet, hogy aludjanak, Mama csinált egy kis tápszert hogy aludjanak, de csak megették és nem aludtak....
Ezért már az uzsonna megkezdésekor nagyon ásítoztak, Levike a végén már szó szerint nyávogott! Álmos volt. :((( De ekkor még csak 18:45 volt... ki kellett most már bírni legalább 19:15-ig, ami kb így is volt.

Kaja után teázás, játék, készülődés a fürdéshez, majd 19:20-kor fürdés.
19:45-kor már az ágyaikban voltak és ették az esti tápszert....
Csend volt, de nem aludtak... Az ablak mindkét szárnya sarkig tárva, függöny elhúzva, csak a szúnyogháló fogja a levegőt, és ami fontosabb, a szúnyogokat! :)
Viszont ezért minden kinti zaj olyan, mintha idebent lenne. Pl Berci ugatása is ilyen... Valahányszor ugatott, Livike válaszolt rá... ugatott Ő is. :))))
Na meg a szúnyogírtó repülő is 20 óra után jött, az is jól behallatszott, meg is ijedt Livike, úgy kellett megnyugtatni, hogy nincs semmi baj.
A filmet meg tudtuk nézni, vacsoráztunk is Apával, majd mindketten visítani kezdtek. Levike kezdte azzal, hogy átdobta Livihez a cumisüvegjét, utána meg csodálkozott, hogy nem éri el a rácson átnyúlva... hirtelen azt hittem Livike ágyában van Levi is, mert annyira onnan jött a hangja, ahogy az elválasztó rácshoz nyomta a fejét és nyújtózkodott. Az üvegje persze üres volt... Livikének se volt már benne semmi, de amikor el akartam kérni, hogy csinálok Neki is, nem adta ide... Így Levike kapott repetát, Livike meg csak utána, mert persze utána már nyávogott, hogy Neki is kell... :))
Ez kb 21:40-kor volt, hmm..mivel ment el így az idő...? A neten se nézelődtem sokat, na mindegy... megyek aludni én is mert mindjárt éjfél....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)