2010. június 28., hétfő

Hosszú hétfő....

Talán most lett vége, legalábbis Levike most csendesedett el. De nem akarom elkiabálni... Nem tudom mi baja, de éhesnek már tuti nem éhes... megevett egy csomó tápszert most este. Na igen, egész nap megint nem sok rendes ételt evett, ilyenkor akarja bepótolni. :( Este eleve 210 ml-t csináltam Neki, majd még a film előtt 120 ml-t, majd Apa a film közben 90 ml-t, ezután még én 2X90 ml-t... plusz még egy kisüveg teát is az utolsó 90 ml tápszer előtt, mert ez már rengeteg, mégsem alszik. :(
Ezt az utolsó tápszert meg a teát tuti nem eszi már meg... de egyszerűen nem tudom mi lehet a baja. Tisztába is kellett már tennem, mert a sok folyadék miatt tele lett a pelus, de még nagydolgot is végzett... Fájna a hasa? Viszketnek a csípések? Nem tudom. :(
Ma a tízórai után amíg Livikét kivettem az etetőszékből és elsétáltam vele a kapuig meg vissza, Levikét megint megcsípte egy szúnyog a bal szeme alatt és fölött, valamint a jobb halántékán... egyből óriásira duzzadt, adtam is azonnal a Fenistil cseppet és be is kentem Fenistil kenőccsel.... Délutánra már lentebb ment a duzzanat, de 18 óra körül megint jobban be volt dagadva, akkor Apa adott Neki Fenistil cseppet, 7-et, nem tudom milyen megfontolásból annyit, de nincs jelentősége 1 cseppnek. :)
Mi akkor Mamával a dm-ben és az Interspárban voltunk, már uzsonnáztak amikor haza értünk.

A nap egyébként átlagosan telt, én 8 órakor, a gyerekek 8:30-kor keltek.
Rendbetétel és rendrakás, szokásos dolgok...
A tízórai gyümölcsöt 10:10-kor kezdtük adni, elég jól megették a tálka alma-barack-piskóta turmixot, plusz még egy kis szem körtét is szeletekre vágva.
Na meg piskótatallért is, ez nem maradhat ki. :)) Szeretik.

Apa közben elment vásárolni, épp akkor jött, amikor Livikével indultam sétálni, még Ő vette észre Levike szeme alatt a csípést először.... De muszáj volt Livikét kivenni elsőnek, mert nagyon nyújtózkodott, egyedül kettőjüket meg nem tudom sétáltatni. :( Azok a rohadék szúnyogok meg egyből megtalálják ezt a szegény fiút. :(( Mi a fenének irtanak hetente, ha mégis ennyi van belőlük? :(
Miután lett segítségem, kimentünk az utcára és ott sétáltunk négyesben :)
Nagyon fújt a szél, úgyhogy elég hamar bejöttünk.
11:15-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
12:30-kor már mindketten fent voltak. Levike pedig alhatott volna többet, mert a Fenistil csepptől egyébként is kómás, hát még ha nem alussza ki magát rendesen....!
Ezután folyton kóválygott, de ez persze nem tántorította el attól, hogy az ágyon rohangáljon, engem meg a frász kerülgetett, hogy mikor esik le.. :(
Az új sláger most az Náluk, hogy a hordozót arrébb tolják (ami a karám és az ágyunk között van) és bebújnak a fal és a hordozó közé. Ez a hely kb egyszemélyes... Persze mindketten bemennek és utána csak a visítás van, hogy pl Livike ül, Levike meg lazán rámászik, ráül, beszorítja. :(
Valahogy csak eltöltöttük az időt ebédig.
A mi ebédünk is elkészült 13:30-ra, így gyorsan Mama megetette a gyerekeket, hogy utána tudjunk mi is enni.
Levike a főzelékből szinte semmit nem evett. :( Livike elég szépen teljesített, remélem sokáig így marad, hogy ilyen jól eszik a KicsiLány! :)

*** Ó hogyaza...! megírtam az egész bejegyzést, erre eltűnt a fele, hiába menti elvileg piszkozatként percenként a blogger... Írhatom újra, ennyi maradt meg, ami ez előtt van! ***

Azt hiszem kevésbé részletesen fogom most már írni, nincs kedvem újra leírni azt, ami elveszett. :(
Miután ettek, behoztam őket teát inni, addig mi is megebédeltünk.
Közben egyszer be kellett jönnöm szétszedni a csapatot és Livikét kiszabadítani a kuckóból... Majd a végén Mama jött be, mert Ő előbb befejezte az ebédet, mint én, ahogy végeztem a mosogatással, pakolással jöttem én is...
15:30-kor kaptak egy kis tápszert, hátha elalszanak, mert álmosnak tűntek.
Végülis később Levike aludt fél órát, Livike semmit.
Mamával 16 óra után elindultunk a dm-be és az Interspárba vásárolni.
A dm-ben a pontgyűjtő kártya pontjaiból váltottam ki kuponfüzeteket, 50 pontért van az egyik féle füzet, ebben az a jó, hogy van benne egy 25%-os joker kupon, persze nekem csak az kell belőle:))) Pelenkára, mi másra. :)
Az Interspárban is vásároltunk olyan dolgokat amiket kocsival könnyebb elhozni, mint gyalog, vagy biciklivel...
18 órára értünk haza. Mi lett volna, ha több helyre is megyünk, meg ha eleve nem rohanunk, hanem jól szét is nézünk? :)
A gyerekek épp uzsonnáztak...
Kaja után bejöttünk teázni, de még előtte kint felfedezték Apa biciklijén a lámpát, amit természetesen be kellett hozni. Nem a biciklit, a lámpákat. Az első fehéren, a hátsó pirosan villog. Hú, de nagy élmény volt ez a gyerekeknek! Csak úgy rohangáltak vele és villogtak, már sötétedett, jól elvoltak vele fél órán át kb.
Jó, hogy leszedhetők a lámpák. :))))

Ezután már a fürdés előtti játék következett, közben vasaltam is, nem sok volt szerencsére, csak a gyerekek ruhái, valahogy méretükből adódik, hogy jóval haladósabb vasalni ezeket a ruhákat, mint a mieinket. :)))

19:45-kor kezdtük fürdetni, mindben rendben ment, Livike hamarosan el is aludt, Levike meg előadta a már említett műsorát. Már alszik Ő is. Kb 20 perce csend van, meg is nézem mi maradt a teából meg a tápszerből, szerintem nem sok híja lehet...
KicsiManó.... csak most már aludjon reggelig!
Szúnyogvadászat megvolt, a szobában kettőt talált Apa, azokat leütötte, itt is volt pár a konyhában, azokat is kinyírta, plusz be van dugva az a kékes-lilás fényű rovarlámpa is.....

Éééésss... ebben a pillanatban Levike felébredt... Legalábbis egyet nyöszörgött, lehet, hogy még nincs vége a napnak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)