2010. június 27., vasárnap

A hétvége vége :)

Mindketten 13 órakor ébredtek. Livike volt az első, Levi miatta ébredt fel, pedig igyekeztem lefoglalni, hogy csöndben legyen, nem nagyon sikerült :(
Az ebédet 14:30-kor kezdtem adni. Levike megint nem akart főzelékfélét enni. :( Livike evett a turmixoltból is elég sokat, meg a sima borsópörköltből is ami tegnap volt nekünk ebédre, csak úgy villával összetörve nagyjából...
Levike főként bagettet és piskótatallért evett, ezekből Livike is evett még. Úgyhogy a KicsiLány ma is nagyon jól evett! Levike pedig megint nem. :( Nem is tudom, már hányadik napja nem hajlandó főzeléket enni. :(
Kaja után felváltva sétálgattunk pár percet, majd megittak egy-egy kisüveg teát mind a ketten.
Játszottunk, de megint úgy beindultak, hogy már azt sem tudtam mit csináljak. Ágyra fel-le, totál belejöttek, vigyorogtak, kacagtak. Én meg a felrobbanás határán álltam. :( Hiába minden egyéb játékra való kísérlet, hatástalan, ha rohangálni is lehet. De olyan veszélyesen művelik, hogy előbb-utóbb tuti esés lesz a vége.. :(

Mamáék 16 óra után értek haza, szerencsére ott nem sok eső volt, itt bezzeg vagy két órán át szakadt, majd csendesebbre vette a figurát, de azért esett már nem tudom meddig.
Miután elállt a szúnyogok miatt nem tudtunk kimenni, pedig Mamával ki akartuk vinni a gyerekeket babakocsizni, de végül lemondtunk róla... így maradt a szobában játszás.

16:30-kor letettem Őket aludni egy kis tápszerrel, Livike el is aludt VOLNA, ha Levike hagyja, de nem hagyta :( Mivel egyikőjük sem aludt, így estére eléggé nyűgösek lettek.
Az uzsonnát 17:55-kor kezdtem adni, ma virsli volt bagettel, sajttal, a végén joghurttal.
Jó sokat ettek mind a ketten! Utána teázás, játék. Felfedezhették a régen látott kicsikori csörgőket, meg egyéb elrakott játékokat, amiket nem szoktunk odaadni, ha csak Ők vannak a szobában, mert elég kemények, balesetveszélyesek csak úgy odaadni. Ismerve a gyerekeket, hogy mindent dobálnak, ezek el vannak téve. Most megkapták felügyelet mellett, hatott az újdonság varázsa, így az utolsó fél órát hiszti helyett ezzel töltötték. :)))

A fürdetést 19:30-kor kezdtük Mamával, minden rendben ment, hamarosan alvás volt és van most is, remélem reggelig! :)
Bár... egy órája kb mindketten felsírtak, de csak egyszer, biztos lesz még ébredés éjfél körül, ha addig nem.

Nagyjából ennyi lenne mára, holnap majd jövök valamikor.
Apa szabadnapos lesz hétfőn és kedden, talán el tudok menni a DM-be vagy valahova, majd meglátjuk milyen idő lesz, na meg hogy Ő mit talál ki magának, mert ha Ő is megy valamerre, akkor ugye én nem tudok. Időjárástól függ, bár ha esik, akkor én sem megyek sehova. Meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)