2010. június 24., csütörtök

Csütörtök eddig

Az este miután Levike elaludt már nem volt semmi gond, aludtak reggel 8:45-ig! :)
Apa már 6 órakor felkelt, én csak 8:10-kor, de ha ezt tudom, hogy a gyerekek még eddig alszanak én sem kelek fel. :) Na nem baj, jól volt ez így is.

Levikém nagyon megszenvedi a szúnyogokat. :( Tegnap hintázás közben is megcsípte egy szúnyog, de olyan szerencsétlen helyen! A két szemöldöke alatt, a szemhéját. :( Már tegnap is elég csúnya volt, de mára totál bedagadt és piros is lett, hiába kentük be Antivakarinnal az este is meg előtte is. :( Alig lát ki a szemén még most is.
Felhívtam a védőnőt, hogy ilyenkor mi a teendő, esetleg lehet-e calciumot adni valamilyen formában... Nekem egy ismerős javasolta a calcimusc nevű injekciót (5 ml) két részletben megitatni, de a védőnő szerint az túl durva, az csak nagyon súlyos allergiás esetekben adható, de akkor is orvosnak kell látnia, na persze, hiszen az orvos írhatja fel, nincs is nekünk ilyen itthon.
Azt javasolta, hogy adjak Fenistil cseppet, ami mondjuk eszembe juthatott volna már tegnap is. Azt csak azért nem szeretem adni Levinek, mert totál kómás lesz tőle, sokat alszik, de amikor fent van is csetlik-botlik, kába. :(
Mindenesetre kapott 9:20-kor 8 cseppet. Nem mertem többet adni, ezt a mennyiséget még annakidején a náthára írták ki, a tájékoztató szerint 1 és 3 év között már 10-20 csepp a javasolt. Annyit nem mertem adni. :(
Igazából nem látok változást, talán picit lejjebb ment a duzzanat, de nem jelentősen, viszont legalább nem nőtt tovább. Viszket a drágának, mert gyakran vakarja, dörzsöli, pedig be is kentem már többször a nap folyamán...

A tízórait 10:30-kor kapták meg, majd sétáltunk is egy kicsit, utána bejöttünk és kicsi tápszerrel alvás is volt, mert Levike nagyon álmos volt már.. Biztos a csepptől.
11:15 volt ekkor. Livike 13 órakor, Levike pedig 13:40-kor ébredt.
Az ebédet 14:20-kor kapták, répa-krumpli plusz egy üveges sütőtök csirkehússal bébiétel keverékét ették. Egy kevés megmaradt, de a többit jól megették. Kaptak még piskótatallért és egy kis szem körtét is, majd bejöttünk teát inni 15 óra előtt nem sokkal. Azóta játék van, hamarosan szerintem megpróbálom Őket letenni aludni. Vagy még nem tudom... szerintem nem bírják ki estig, az idő is borongós, ha elkezd esni az eső még babakocsival sem tudunk kimenni az utcára.:(
Itt tartunk most... majd még jövök, gondolom valamikor este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)