2010. június 9., szerda

Szerda délelőtt

Már most olyan meleg van, hogy nem lehet kint megmaradni. Egyébként is mára nagyon magas UV sugárzást jósoltak, jobb is, ha nem vagyunk napon.
Most is csak addig voltak kint a gyerekek, amíg megetettem a tízórait, de még az árnyékban is melegük volt, pedig csak egy body meg egy kis rövidnadrág volt rajtuk.

A nap eddig elég jól telt, vagyis inkább átlagosan.
Éjszaka nem volt ébredés, bár én megint éjfélkor feküdtem, mert a neten nézelődtem és eltelt az idő. :(
Reggel Apa telefonjának jelzésére nem ébredt fel egyik gyerkőc sem, 7:30-kor ébredtek, 7:40-kor keltünk. :) Vagyis én... Hamarosan kész is volt a kajájuk, szerencsére nem tél van, hogy sok ruhát kelljen rájuk adni, sokkal hamarabb kész vagyok az öltöztetéssel, mint akkor, amikor hideg van. :))

10:45-kor kezdtem adni a tízórait, Livike nem igazán evett, Neki daraboltam fel almát, azt eleszegette, Levike megette a turmixolt gyümölcsöt. :)
Kicsit még üldögéltek pár szem kölesgolyóval, majd két kört sétáltunk is, utána bejöttünk és letettem Őket aludni.
Ez volt 11:25-kor. Még nem alszanak, hallom a cuppogást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)