2010. június 2., szerda

Elég az esőből! :(

Ma egész nap kb 10 perc kivételével esett az eső. Az a 10 perc is arra az időszakra esett. (vagyis nem esett:)) ) amikor a gyerekek aludtak.
Éjjel aludtunk, bár én szinte fogadni mertem volna rá, hogy Livike ébredni fog, legkésőbb 5-kor Apa telefonjára és enni kell Neki adnom, ugyanis az este hiába csináltam csak 150 ml kaját, 90-et meghagyott belőle....
De nem, édesen aludt reggel 7:35-ig. :) 7:45-kor már fel is keltem, tettem a szokásos dolgokat Velük, magammal, a szobával a kajával, szóval mindennel kapcsolatban.

A tízórait 10:30-kor kapták meg, természetesen idebent. Bár kaja után még elcsipegettek egy tálka kölesgolyót is, azt már az ajtóba tolva az etetőszékeikben, sőt egy kis időre még ki is tettük Őket a teraszra, de az kb 5 perc volt, mert az eső újra rákezdett....
11:40-kor tettem le Őket aludni, ahogy elaludtak kisütött a nap! Az említett 10 percig eső sem volt, de azóta egyfolytában esik megint. :(

Az ebédjük is kész van, Mama közreműködésével, mert ilyet még nem csináltam soha, nem igazán tudtam hogy is kell. Aztán hogy megeszik vagy sem, az még a jövő titka.
Paradicsomos krumpli, a szokásos csirkehusival és rizzsel. A rizst a húst összeturmixoltuk a szósszal (szósz nélkül nem vitte a gép....) a krumplit csak villával törtem át, és úgy kevertem össze. Mama szerint finom. Azt mondta, majd ha nem eszik meg a gyerekek, Ő megeszi. :)
Hamarosan etetni kellene, Levike már nyaminyamizik. :)
De megvárom vele Mamát, mert elment vásárolni. Ha nem jön túl soká, persze csak akkor. Ha már nem bírok a gyerkőcökkel, akkor nekiveselkedek egyedül az etetésnek. :)

Lehet, hogy pici korukban, a hozzátáplálásnál elszúrtam a dolgot azzal, hogy amit nem ettek azt nem erőltettem. Így most kb az almafőzeléket és a zöldséges/répás/krumplis cuccot eszik csak meg. :( A paradicsomtól egyébként azért is tartok, mert legalább Livike "régen" szerette az üveges bolognait, de kb 2 hónapja mikor próbáltam adni már nem ette meg. :( Mégis, muszáj lesz megszokatni Velük más ételeket is, mert ez így nem mehet, hogy mindig ugyanazt a két-háromfélét egyék.
Ja, még szokták szeretni a paprikás krumplit, vagy pörköltszaftos-húsos krumplit is, meg a tört krumplit magában. Tegnap kaptak a borsólevesből kicsi zöldségféléket, Levike még pár szem borsót(!) is megevett, bár első körben azzal a mozdulattal ki is vette a szájából, ahogy nagy örömmel bekapta. :)
Majd beszámolok a paradicsomos kaja sikeréről. :)

Szegény Levikémre a jóelőbb majdnem ráléptem. :( Siettem be a szobába, erre Ő ott feküdt a karámnál, de a pulcsija színe szinte beleolvad a szőnyeg színébe, nem láttam, hogy ott van, mert meg sem mozdult. Szerencsére a "majdnem" az ott volt, úgyhogy csak megijedtem, kicsit Ő is, de nem tapostam szét a KisDrágát. :)))

Az alvásuk egyébként kb egy órahosszára sikeredett. Levike ébredt elsőnek 12:30-kor, kivettem, de Livike is felébredt, úgyhogy most játszanak, nyűglődnek is, úgyhogy megyek is be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)