2010. június 16., szerda

Szerdai összefoglaló

Napok óta először hosszú ujjú body, hosszú nadrág, zokni, valamint amikor kimentünk pulcsi és sapka is került a gyerekekre. Hideg lett mára! :(

Az este 23:30-kor Livike ébredt sírva, megpróbáltam visszaaltatni, de nem sikerült, így addig, amíg csináltam egy kis kaját kitettem Apa mellé a nagy ágyra, de akkor is csak sírt... A kaját megette és aludt is reggelig. Lehet, hogy éhes volt, mert az estit viszont nem ette meg....
Reggel 7 órakor csináltak ébresztőt, akkor is csak Livike volt fent, Levike csak 7:50-kor ébredt fel. Nem volt ideje összehúzni a lepedőt, mert ahogy felkelt rögtön vettem is ki peluscserére és öltözködni :) Egyébként mindig szokása csomóba gyűrni a lepedőjét, hiába gumis. Ez csak az én munkámat könnyíti meg: könnyebb visszatenni a matracra. :)))

Elég borús idő volt ma egész nap, az eső is esett, így a délelőtti levegőzést a teraszon tudtuk megoldani, jobb híján...
Apa 10-re ment dolgozni, akkorra már egy jó nagy adag eső leesett, de még csepergett kicsit....

A tízórait 10:10-kor kapták meg, 11:05-ig kint voltunk, a teraszon sétálgattunk, hát ez mégsem ugyanaz, mint pl hintázni, az utcán sétálni, vagy a medencében játszani! :(
Ezután kicsi tápszer és irány az ágy. Azt hittem nem alszanak majd el, mert mostanában később szoktak elaludni, de tévedtem.
Livike 13:10-kor ébredt, ki is hoztam, hogy Levit ne ébressze fel. Mama megpróbálta megetetni, de nem hozott túl sok eredményt a dolog, pedig tényleg finom volt a mostani "főzelék". A többi nekem nem igazán szokott ízleni. :) A tegnap készült uncle bensből lett kivéve hús és rizs, valamint fagyasztott zöldségköretből még pár dolog: répa, brokkoli, karfiol megpárolva, hígításnak húsleves... szóval összességében nekem ízlett. Livike is ette volna szerintem, csak valószínűleg nem volt még éhes. Ezt abból gondolom, hogy a piskótatallér sem kellett Neki, a kutyának dobálta....

Mama épp elindult itthonról, amikor Levike is felébredt... Na akkor etetés második nekifutás, hátha majd Levivel együtt Livi is eszik, ezúttal tőlem. Két kanállal evett csak. :( A többi csak nasi volt: piskótatallér, kölesgolyó... Sajnos nem volt itthon friss kenyér meg már sonka sem, hogy azt adtam volna Neki. :( Levike elég jól evett, kb másfél decinyit biztos sikerült bekanalaznom a szájába. :) Ő is kapott egy pár golyót, egy ideig még kint voltunk a teraszon, amikor már nagyon nem maradtak akkor jöttünk be a szobába. Ez 15 óra után pár perccel volt.

Elég jól eljátszogattunk, csak akkor volt nyekergés, ha ugyanazt akarták mindketten...
Papa 16 órakor ért haza, nemsoká jött is, hogy el tudjak menni a postára meg a boltba, addig Ő volt itt a gyerekekkel.
Előtte még ettünk Papával, na és Livikével. :) Levike jól elvolt itt a szobában, bébiőr bekapcsolva, mi pedig átmentünk enni. Papa vitte Livit is, pedig mondtam, hogy hagyja itt, mert nem fog tudni tőle enni... Csak úgy elengedni meg nem lehet, mert akkor pakol. Így Papa ölében ült, mindenáron kézzel akart enni a tányérjából. :)) Kiskanállal jobban ment! Evett rizst, kis husit is meg néhány egyéb dolgot amik az uncle bens mártásban vannak: répa, ananász, meg ilyenek. Ízlett Neki. :)))

16:30-kor indultam a postára meg a boltba, 17 órára itthon is voltam. :) Jók voltak, nem volt hiszti meg semmi balhé, de alvás sem! Pedig mondtam Papának, hogy ha nagyon nem akarnak már maradni akkor adja oda a tápszert, amit megcsináltam, de azt azon módon ki is önthettem 18 órakor, mert alvásra nem került sor.

17 óra után már nem akartam letenni Őket, mert ha mégis aludnának akkor későn fognak ébredni, enni és este elaludni is. Inkább bírják ki estig és alhatnak időben.
Kihoztam a babakocsit és kimentünk az utcára csak a gyerekek és én. 20 percig voltunk csak kint, és majdnem bejött a félelmem is, hogy majd rájuk jön a hiszti meg a sírás, de szerencsére mégsem lett úgy! :) Épp a legtávolabbi részen voltunk egész utunk során, amikor Livike elkezdett kicsit sírni és mintha félt volna, pedig nem volt semmi ijesztő... csak fák meg bokrok az óvoda környékén....
Kicsit arrébb már mindketten fészkelődtek, feltették a lábukat a babakocsi fogódzkodójára, stb.. Mondtam is, hogy beadom Őket a bölcsibe, ha rosszak lesznek :) Épp ott jártunk ugyanis... Nem baj, hogy akkor már nincs ott senki, és hogy ez nem úgy megy:D
Igyekeztem Velük haza, bár egy hangjuk nem volt, csak fészkelődtek... Én amúgyis gyorsan sétálok :))) Nem szeretek, de nem is tudok lassan menni....


17:40-kor értünk haza, egyből az etetőszékekbe tettem mindkettőt és kapták az uzsonnát... Ettek-ettek, de nem annyit, mint szerintem kellene....
Közben Mama is haza ért, így az udvaron is sétáltunk egy-két kört, majd 18 óra után nemsokkal bejöttünk és következhetett az utolsó játékidőszak, igen, a fürdés előtti. :)

Levit látni kellene, hogy milyen féltékeny, mikor Livit járkáltatjuk kettőnk között... Rohan oda mamához, sőt, ma azt is megcsinálta, hogy totál elengedte magát, mintha még Ő sem tudna megállni és menni... Ugyanúgy kellett indítani és elkapni, mint Livit. :)) Pedig Vele is foglalkozunk ilyenkor is, mégis úgy tűnik igyekszik akadályozni Livit... beáll vagy épp befekszik elé, stb...
Livike pedig amikor Levi tanult járni és Vele csináltuk ugyanezt, nem mászott elé vagy az útjába, szépen nézte, talán raktározta az infókat, hogy mit is kell majd Neki is csinálnia, ha egyszer eljut odáig. :)

Mostanra viszont nagyon is akaratos lett a Lány is, de még mennyire! Ez az éktelen visítás, feszítés, hiszti amit le tud vágni sajnos elég gyakran egy nap alatt, valami szörnyű! :((
Levit sem kell félteni ilyen téren, a fürdésnél Ő is hozta a hisztisgyerek formáját, alig lehetett felöltöztetni, állt fel egyfolytában, tekergett, ordított...

19:50-re mindketten megfürdetve ették az esti kaját az ágyaikban.
Livike szépen el is aludt elég hamar.
Levike végigállta a filmet, nyekergett, nem maradt sehogy. :( Néztem a pelusát, nem volt semmi... Kapott még 120 ml kaját, hogy annak tuti elégnek kell lennie. Mégsem aludt el. Fél óra múlva elég volt csak odaszagolnom, már tudtam, hogy itt bizony van valami.... Hát ezért nem aludt el! Biztos fájt a hasa, utána meg a tele pelus miatt nem aludt.
Tisztába tettem, valamennyi kajája még maradt, azzal el is aludt szépen.
Ez 21:30-kor volt, azóta nyugi van. Csak így is maradjon! :)

Ennyi mára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)