2011. augusztus 27., szombat

Szombati dolgok

Éjjel Livike nagyon keservesen sírt, fél 1 lehetett kb....
Nem mondta meg mi a baja, hiába kérdeztük. Adtam egy kis teát, azt megitta, tejet is kapott még, nagy nehezen elaludt, de addig elég rossz volt nézni és hallgatni, amit csinál. :( Nem tudtunk semmit tenni, hasa, lába, feje, semmire nem mondta, hogy fájna. :(
Éjjel már minden rendben volt, egyszer arra ébredtem, hogy a maci mellett fekszik, félig az ágya alatt, de hagytam, nehogy felébredjen.. nem volt most egyáltalán hideg még a földön sem, hogy felfázzon.

Reggel 7:35-kor lett ébresztő, Levike kicsit később kelt, Livikét addigra átöltöztettem, meg is mértem a súlyát, most először meztelen, még pelus nélkül! (nem kellett legalább levonni semmit:D ) Az adatokat beírtam a hónapfordulós (tegnapi) bejegyzésbe, mégiscsak oda való. Mindketten gyarapodtak valamennyit, még ha nem is túl sokat! Levike többet, kb 30 dkg-ot, míg Livike csak kb 10-et.

Papa reggel locsolta a betont a teraszon, Livike persze meglátta, ki is szaladt! Jajj, mondom az hideg úgy.. de tetszett Neki! Ekkor tápászkodott fel Levike is, még szinte aludt, ahogy kijött, Papa kicsalta Őt is, hát... biztos jó ébresztő lehetett szegénykémnek.. :))) Utána be sem akart jönni, pedig öltözni kellett Neki is és méricskélni is. :)
8 óra lett volna pár perc múlva, már kint voltunk az udvaron.

Ma is meleg volt, de azért kibírtuk. :)
9:20 körül eredetileg Mama és Papa csak a Bercit akarták elvinni oltásra, mert ma kellett... itt az utcában van a dolog, nem kellett sokat menni. :) A gyerekeket is vitték, mert végig hisztizték volna az időt az biztos, ha itthon hagyják Őket.
Ma ennyi volt a séta és kint lét, mert ugyan be volt tervezve estére is, mégis elmaradt Levike újabb sérülése miatt. :( Szokás szerint rohant a járdán, és ugyanott ahol már kétszer, megint elesett a járdán mezítláb, újra felsértette a lába ujját, most kicsit még a másikat is, úgyhogy most már mindkét nagyujja bibis. :(( Fél centi szintkülönbség ha van a két járdakocka között, de abban fel tud bukni! :((( Könyörögtem, hogy vegyen papucsot, rá is adtam párszor, de mindig levette... ez lett az eredménye. Abban is elesik, ha úgy adódik, de akkor legalább a lábujjai megússzák a dolgot. :(

Délelőtt elvoltunk kint, 11:20 körül jöttek Mamáék a piacról, vagyis addigra már ettünk is lángost, dél körül bejöttünk, mert már nagyon meleg volt és főleg Livike panaszkodott, hogy álmos.

Na jó... Levike el is aludt 12:20 körül, de Livike egyszerűen nem akart. Repeta tej, altatás,akármi, semmi nem használt. Egyáltalán nem aludt semmit!
15 óra körül ébredt Levike, előtte Livike már kiment, nem kérdezett Ő semmit, fogta a papucsát, felvette és kiment... Levike is követte, ahogy felkelt, elvoltak, de nagyon meleg volt még. :(
Szerencsétlen kutyát piszkálták, akinek viszont ez biztos nem hiányzott, ma többször hányt, biztos az oltás mellékhatása volt, vagy nem tudom, de most főleg nem szerettem, ha a gyerekek csak a közelében vannak, azt sem, nem hogy még azt, amit Livike szokott csinálni, hogy ölelgeti meg ilyenek. :((( Estére már vígan szaladgált, biztos helyre jött már.

Ha nem a kutyát piszkálták, akkor a sódert... azért mindig volt valami, amiért Rájuk kellett szólni. :( Mintha nekem ez annyira jól esne! Jobb szeretném én is, ha szépen hagyhatnám szó nélkül, hogy játsszanak, de ha egyszer mindig van valami, akkor muszáj szólni! :(

Ettek tejszeletet és túró rudit is, majd komolyabb kajaként melegszendvicset csináltam, azt a főtt tojásos-sonkás-majonézes-mustáros félét, amit szoktam néha. :) Családilag ettük meg, egy negyed szelet maradt meg csak. :) Azt is megette volna még Mama, hogy ne maradjon ott, de Levike épp akkor esett el, vagyis akkor már lekezeltem és Papa vigasztalta közben, de ahogy meglátta Mamát - épp a szomszéd néni házában intézte a redőny lehúzást... - egyből odakéredzkedett és nem is tágított fürdésig az öléből! :(

Volt Gumimaci és társai nézése, Livike táncikált, Levike csak ölben, nem akart lemenni ölből...
Én közben kitakarítottam idelent, előkészültünk a fürdéshez, amit 19:45 körül Mama le is vezénylet bent Náluk. Livikét kihoztam törölközőben, egyből Apához kéredzkedett, engem még a fürdőszobában kizavart, amikor bementem megnézni, hogy mi a helyzet. "Anya nem be jön, itt hagy" Pff.. :))) Nem bántottam, nem tudom miért volt ilyen ellenséges most velem. :(
Levikét Mama hozta és öltöztette át, Ő 22 óra körül aludt el, Livike szinte azonnal, de most megint kezdi, remélem nem úgy lesz, mint tegnap.. :((
Megyek is, megnézem mi a baj....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)