2011. augusztus 9., kedd

A délutánunk is jó volt! :)

Újból itt vagyok! Továbbra is a Mama! :) Én is úgy vagyok az írással, mint a lányom, hogy a laptopján nekem is nehéz írni! Akkor a délutáni folytatás, az úgy volt, hogy amikor beszéltem telefonon a Bettyvel, akkor nem a Livike ébredt fel, hanem a Levike. Kicsit még pihizett rajtam, de nem is akartam, hogy tovább aludjon, hogy most este hamarább elaludjanak. Livike is ébredeztt, ugyan próbált még viszaaludni, de nem hagytuk, Levi nagyokat kacagott, mert csikis volt a tenyere, ahogy simogattam. :) Mondhatom úgy is, hogy szinte egyszerre ébredtek fel, 14-óra 15- perc körül. Bilizés, Levi WC-be pisilt, Livike pedig kint a járdán, mert nem volt jó a bili. :) Nagy öröm volt ez is! Később Levike bent nálunk is pisilt a WC-ben. :) Ettek uzsonnára vajas zsömlét, almát és az én Győri édes kekszemből. :) Ezután játszottunk, a napágyon bohóckodtunk, napoztunk. Azzal incselkedtek velem, hogy melyikőjük foglalja el hamarább a helyem.:) Majd lebirkóztak, és stb. :) Eltelt a délután nagyon jól, igazából mondhatnám úgy is, hogy szinte alig kellett rájuk szólnom. Néha Livikére a kutya miatt. Csúszdáztak, hintáztunk, motoroztunk, majd ettek uzsit, sonka, zsömle, sok folyadék közben. Ezután kimentem velük ismét sétálni az utcára. Ezt is nagyon élvezték, nézegették az autókat, fákat, házakat. Közben kérdezgettek, hogy ez mi, meg az mi! :) Elsorolták az autókat, ahogy mondtam, hogy melyik mi, nagyjából kimondták utánam a márkák nevét. Volt Honda autó is, itt előjött a Papa autó, ami szintén Honda. :) Volt Toyota is, az pedig Mama autó! :) A fákat is kérdezgették, és amikor a Tuja jött, azt nagyon ügyesen kimondták mind a ketten és a legközelebbi háznál már maguktól mondták, főleg Levi, hogy ott is tuja! :) Kerültünk két jó nagy kört, majd bejöttünk és Papa épp vacsizott, Ők is részt vettek ebben. :) Remélem, hogy így már jól laktak! :) Azután még volt egy kis játszás, majd Livikének végre sikerült nagydolgot is művelni, mert az egész nap nem volt még. Többször mondta, hogy fáj a hasi, de semmi... Este hintázás alatt az is meglett! :) Fürdetés 20-óra körül volt, Papával fürdettünk, vagyis inkább Ő egyedül, én csak töröltem mind a kettőt. Elvágtam este egy ujjam és nem akartam vízbe nyúlkálni. No, de ettől sose legyen nagyobb bajunk! :) Alvástól kicsit tartottam, mert ugyan ásítoztak meg minden, de ez nem szokott sokat jelenteni náluk! :) Itt is meglepi volt, mert ahogy lefeküdtünk, rá egy 15 perce már aludtak. Livikének ugyan fel kellett kapcsolni a kis-villanyt, mert félt.. :( Levinek meg nem tetszett, mert süti a szemét...! :) Mondtam Levinek, hogy csukd be gyorsan és akkor nem süti.. :) Így is tett és el is aludt. :) Livike még kért tejet, mert a 250 ml nem volt elég..:) Adtam még neki 100 ml-t és azzal elaludt. Ő már a helyén van, de Levit még nem mertem bolygatni, majd most ha befejezem az írást, a helyére teszem. Ezzel búcsúzom is, és megyek én is aludni. Remélem, hogy fogok is tudni, mert amivel én alszom Frontin, most nem merem bevenni, hogy ha felébred valamelyik, nehogy ne halljam meg! :) Majd csak lesz valahogy! Bízom benne, hogy kellő képen elfáradtam, és tudok majd aludni így is. :) Holnap ahogy tudok, majd írok! :) Edit Mama! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)