2011. augusztus 8., hétfő

Hétfő röviden

Most tényleg, mert már kedd van és holnap korán kelek. Ha csak nem szakad le az ég reggel, akkor megyek fel Bogácsra, hogy legalább egy estét Apával tölthessek, mert ugye Ő dolgozik reggel 7-től este 8-ig kb. Régen is így volt, amikor megismerkedtünk, hogy én pénteken délután felmentem, este tali, szombat nap közben elvoltam, este megint együtt, vasárnap nap közben ua., délután-este pedig jöttem/jöttünk haza, attól függött, kellett-e dolgoznia hétfőn.
Na szóval. Mama nagylelkűen felajánlotta, hogy menjek, és majd jöjjünk együtt szerda este. Útiköltség spórolás, meg némi kikapcsolódás.. Na igen. Nekem. Meg Apának. De Mamának?:(( Félek, hogy ha rossz idő lesz, akkor beszorulnak a lakásba, nem lehet kint lenni, és olyankor rém rosszak a gyerekek. Na de Mama megoldja, Nála nem rosszak, vagy nem sokáig. Tud nevelni, amit én nem. Csak ugye pakolni is kellene, mert felújítás, dolgozni is, mert munkanap, szóval egész esti vacilláltam, hogy nem megyek én sehova... és még mindig, majd reggel dől el. Ha szakad az eső, akkor nem megyek. Minek? Kuksoljak a faházban? Elvagyok én úgy is, de rossz lenne, hogy itthon meg Mama egyedül van a gyerekekkel... :( Na majd meglátjuk...

Ideje hozzáfognom a mai nap összefoglalójához is.
Éjjel minden rendben volt. Livike valamikor hajnalban mellém kucorodott, ott is volt még reggel is, furcsa volt, hogy nem Levike az, mert általában Ő szokott oda jönni. :)
Levike csinált ébresztőt 7:30-kor. Tej mindkettőjüknek, nekem készülődés, stb...
8 óra után már kint is voltunk, nem voltak túl jók, de ez már nem újdonság. Most kivételesen Livikére Mama is nagyon megharagudott, mert a papír helyett a ház falát firkálta össze piros ceruzával. Máskor is megtette, akkor sem engedtük, mert az addig OK, hogy le lesz festve, de ha megszokja, akkor majd az új falat is firkálja, pedig akkor ajjajjjj!!!
Ebédre megették a tegnapi almafőzeléket, főztem hozzá rizst.
12:15 körül jöttünk be, nagyon meleg volt már, álmosak voltak. Ettől függetlenül nem aludtak el, viháncoltak, de ez még semmi, az ágy végéről ugráltak...
13:20 körül elmentem a kisboltba, még nem aludtak, Mama bejött altatni, Gyorsan volt is alvás. Két óra simán megvolt, órát nem néztem, vagy már nem tudom, mennyi is volt az annyi.. :)

Levike ébredt elsőnek, Ő nem is aludt olyan sokat, másfél órát kb, azért is csodálkoztam, hogy már felkelt, de így ki is vittem, hogy ne zajongja fel Livikét. Ő megaludta a két óráját. Mamánál voltunk, majd az udvaron is, amikor Livike felébredt Ő is kijött, vagyis kihoztam nagy sokára, nem igazán akart még jönni, szerintem álmos volt még. :)))


18 óra körül adtam sonkát és zsömlét, előtte egy háromnegyednyi banánt is megettek, azt még korábban.
A sonkás dolgot nem igazán ették.
Közben én elmentem a Sparba, de amikor jöttem ki, Mama rám telefonált, hogy nézzek már oda, ott vannak. Én gyalogosan kerestem Őket, hogy biztos sétálnak, közben kocsival voltak, ami azért is volt, mert nem tudott Mama simán beállni az udvarra. Kérték a gyerekek, hogy igenis menjenek elém, mert én elmentem a boltba nyamiért, és jöjjenek értem.. :D Így kocsival jöttünk haza, kár, hogy most épp nem volt sok cuccom..:P
Egész nap a "ki meeee ut" hallatszott, szóval, hogy ki akarnak menni az utcára. :))) Ez aztán jó kényelmes séta volt autóval, Levike végig ásítozta már hazafelé az utat.. :)))

Telt az idő, ettünk is közösen még sült husit, A Berci járt jól kétszer is, mert a gyerekek úgy gondolták, hogy az a csont, amit épp rágtak (oldalas) már neki való, közben még alig ettek belőle... :)) Utána már időben tudtunk szólni, hogy még van rajta, ne adja oda, stb... :)
20 óra sem volt még, mikor feltámadt a szél, felhő addig is volt, de ez már komolynak tűnt... bejöttünk, Levike hisztizett, hogy Mama miért nem jött, pedig azt hittem a porszívóval majd sikerült elterelnem a figyelmét... Ja, azt el is felejtettem, hogy délután úgy összehomokozták magukat, hogy le kellett tusoljam Őket.. Érdekes módon, az tetszett, de amikor este hajmosásnál tusolom le a hajukat, akkor meg visítás van...

20:45 körül fogtunk hozzá a fürdéshez, rendben ment minden.
Livike 22 óra körül, Levike pedig 23 óra körül aludt el végre...
Azóta nyugi van. Még most pakoltam, fürödtem, úgyhogy megyek is aludni...

A blog írás nem tudom hogy lesz, ha én bejelentkezek, az egy dolog....
Mama meg ír, ha lesz energiája, ami szerintem nem sok marad.... majd meglátja. :)
A hozzáférése meg van, egyáltalán nem várom el, hogy "jelentsen", két nap ha kimarad, nem a világ vége. Elvileg szerdán éjjel jövünk, vagy csütörtök délelőtt, de inkább az első variáció van még érvényben. :)
Ha.  Ha egyáltalán elmegyek, este kiderül, hogy írok-e. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)