2011. augusztus 18., csütörtök

Csütörtöki dolgok

Éjjel rendben volt minden. Nem vándoroltak, nem ébredtek.
7:35-kor lett ébresztő, mindketten fent voltak már, így eddig tartott nekünk is az alvás. :)
Egyből "kimenős" ruhába öltöztettem mindkettőjüket, bár nem kapkodtuk el, vártam, hogy legyen nagydolog, ami Levikénél össze is jött, Livike hazahozta, délben volt egy pici kaka, az is a wc-be, utána viszont a késő délutánt azzal töltötte, hogy az udvaron ahol épp gondolta kakilgatott ide-oda, hiába mondtam el ezerszer, hogy bilibe, vagy wc-be, vagy legalább egyszerre és egy helyre végezze már el a dolgát. Nem, sokszor, sok helyre, kicsiket... remélem mindet észrevettem, bár ha nem, akkor a Berci biztos... csúnya szokása, hogy megeszi a saját és a gyerekek termését is. :(( (egyszer elvitte még télen a tele pelust, amit csak kitettem a teraszra, hogy majd megy a kukába.. a kutya gyorsabb volt, biztos ízlett, mert azóta szinte vadássza a kakát... :(  ) (a sajátját néha eszi csak meg, van elég, amit nekünk kell összeszedni.. :)  )

Naszóval.. reggel 8:45 volt, hogy útra keltünk. Tudtuk, hogy 9-re nem fogunk már a Tisza hídra felérni, de mint kiderült nem is kellett sietni, mert 10:05-kor már oda is értek a helikopterek... Épp akkor, amikor Livike észrevette a játszóteret ami ott van a parkban.. Ő csúszni akar, magyarul be kellett menni, a helikopterek meg le vannak ejtve részéről.
Utána egy kicsit nézték, Levike Apa nyakában ült, Livike állt a korlátnál, úgy nézték szájtátva, bár amikor "lőttek", akkor azért zizegett a Lány... :)))) Alapvetően nem féltek, de nem is mondhatnám, hogy annyira nagyon érdekelte volna a dolog Őket. Ez csak próba, gyakorlatozás volt, szerintem még holnap lesz egy rendes főpróba is a huszadikai éles mutatvány előtt.
Az úton jók voltak, már a sétányon kezdett Livike hisztizni, elszaladgált, nem akart menni, stb...
A játszótéren jól elvoltak, Levike a kapukkal szórakozott a legjobban, nyitogatta, csukogatta Őket... A végén kicsit megijedtem, mert nem láttam sehol... te jó ég, mi van, ha elment és nem talál vissza?? Előtte egyszer már kiment, (jó kapuk vannak, felén nem jó a zár, akkor meg eleve minek az egész?) de akkor láttam, vissza is jött, ahogy meglátta, hogy figyelem... Végül meg lett, ki sem ment, csak a játszótér másik végében volt. Ő nem nagyon csúszdázott, fel sem tudott menni, mert meredek, nagy lépcsőfokos, úgyhogy inkább feladta. :( Libikókázott egy kicsit, jött-ment, kavicsokat szedegetett, elvolt.
Livike viszont benne volt mindenben! Ő felment a meredek csúszdafeljárón, a kötélhágcsón is egyből, majd a másik csúszdánál a falmászásra emlékeztető dolgon is felment sokadik próbálkozásra, igaz, hogy mezítláb. :))
Haza indulni persze nem akart! Hisztizett, Apa is alig bírt vele. Már 11:20 volt, indulni kellett, meleg volt, éhesek is lehettek már, mert reggelire csak kiflit ettek, abból is Levike evett többet!
A hazaút felemás volt, néha semmi gond nem volt, néha megint könyörögni kellett, hogy jöjjenek, normálisan menjenek, és legfőképp egy irányba, a kezünket fogva.
Összességében nehezebb volt ma Velük, pedig bár egy órával több időt töltöttünk távol, nem mentünk annyit, mint tegnap.

Délre értünk haza. A kisboltnál megálltunk, vettem zsömlét, ami még meleg volt, úgyhogy itthon egyből ették is. :) Vajjal, lekvárral Livike nagyon ette, majd megették a maradék tojásos nokedlit is szinte mindet, a végén még Levike is evett lekváros zsömlét is.

12:45 körül tettem le Őket aludni. Levike egyből elaludt. Livike nem akart, kb egy óra kellett, mire végre lefeküdt a mi ágyunkra és elaludt.
Levike 14:30 körül ébredt, egyből ki is kellett vigyem, nem volt maradása idebent. Álmos volt még, meleg is volt kint, nyűglődött. Mamához beszaladt, ott is maradt, ott már jobb lett a kedve. Ettek dinnyét, elvoltak.
Livike 15:10 körül ébredt, hamarosan Ő is nyűglődni kezdett, szerintem a nagy meleg miatt, vagy nem pihenték ki magukat rendesen, nem tudom. :(
Fürödtek a medencében, már teljesen kiázott a tenyerükön és a talpukon a bőr, tiszta ránc volt.. ! Levike meg is ijedt, hogy mi történt a kezével.. :))) A vizet rendszeresen pótolni kellett most is, gyorsan hűlt és fogyott, mert kilocsolták. :(
Levike locsolta Livike fejét, ez nem tetszett persze, sírt Livike. :( Hamarosan jött a visszaadás, Levikének sem tetszett, mondta is, hogy "nem tetszik Jaja önt víz hajam" (a szórend és a ragozás még hagy némi kívánni valót maga után, de Levike látványosan beindult, ismétel(ne) mindent, van amit teljesen jól ejt, de sok még a rosszul kiejtett szó. Este fürdésnél a legnagyobb hisztije közben is elmondott valami ilyesmit, hogy "Nem be ül víz pancsi" Nem akart leülni, nem akart eleve fürdeni, visított, ütött-vágott, nem is bírtam vele, Apa fürdette le. Na akkor Livike előadta ugyanezt! Szerintem csak utánzásként, mert előtte nem mutatta jelét, hogy nem akar belemenni, azon túl, hogy egyáltalán nem akartak még fürdeni 20:40-kor sem, de azért beleegyeztek, hogy jó, akkor pisi a wc-be és megyünk utána a kádba. Szörnyen behisztizett mindkettő..... :(((

A délután amúgy felemásan telt. Voltak nyugodtabb, csendesebb időszakok is, de veszekedős részek is. :(

19:30 körül Apa egyedül vitte ki Őket sétálni. Én addig kiporszívóztam, előkészültem a fürdésre. Jók voltak, néha meg kellett beszélni szépen, hogy most nem kétfelé mennek, most erre, utána arra, néztek autókat, (buszt nem!:( egy sem ment most...) láttak cicát, szóval elvoltak. Most már nagyon kíváncsi leszek, én mikor merek elindulni Velük csak egyedül... Ma délelőtt elég sokat mentünk úgy, hogy csak az én kezem fogták, de ha már rángattak volna két irányba, akkor nehéz volt tartani, hogy ne húzzák ki a kezüket. Félek, hogy elszaladnak, hogy éri valami Őket, ha csak velem sétálnak. :((

20 órakor jöttek haza, elvileg fürdethettünk volna, gyakorlatilag rohangáltak a szobában, majd a zenélős (autós) telefonnal játszottak, ami megy is, egymásnak küldözgették... Majd Livike raplizott egyet, hogy építőzni akar, de ha még azt is levettem volna, akkor soha nem fogunk hozzá a fürdéshez. :(
A megahiszti és a sikeres gyors fürdés után már semmi baj nem volt, nézték kicsit a filmet, amiben "repcsi" is volt, majd szépen elaludtak. 21:30 körül már mindketten aludtak. Azóta is nyugalom van.

Ennyi mára, holnap jövök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)