2011. augusztus 10., szerda

Szerda reggel!

Ma még én vagyok, holnap már a lányom írja meg az éjszakát és a nappalokat is. Éjszaka elvileg nem volt semmi különös, csak Livike eléggé nyugtalanul aludt, ami nekem furcsa volt. Elvileg így szokott, csak én úgy alszom, mint a nyúl a bokorban és mindenre felriadok és mivel nem sokat alszom velük , így nem tudtam erről a szokásáról. Vergődött, felsírt, felugrott, félt, visított, ilyenek...! Levi kétszer volt fent, egy órakor Ő is , mint Livike, kért tejet és azután aludtak tovább. Livi persze ezután is sokat fent volt. Én meg nem aludtam szinte semmit, így most eléggé kómás vagyok! :) Levi hajnali 03-órakor az ágya végében ült, arra riadtam fel, hogy hol ki megy! :) Hol megy ki...:) Megfordítottam és a helyére tettem, aludt tovább. Ő csak néha -néha forgolódott, vele igazából nem volt különösebben semmi gond. Reggel 06.45-kor kért tejcsit, Livike még aludt volna, de neki is adtam tejcsit, amit el is fogadott. Nekem kelni kellett, mert ugye én dolgozom és 07.30-kor már munkára készen kell állnom. Csörgött is a telefon ahogy átpakoltam ide az irodámat. Rendbe tettem előtte őket, mind a kettőnek volt termése, bőven! :) Amikor bementem rendbe tenni magam, mire bejöttem, épp időben, mert Livike épp akkor szedte ki maga alól a pelust, vagyis készült csak. Ami ugye tele volt, így tusolással kellett lemosnom. Levi is közölte pár perc múlva, hogy van kaka! :) Biliről hallani sem akart! :( Megreggeliztek, párizsi, zsömle. Most játszanak én meg néha felveszek egy- egy telefont közben. :) Kimenni most is csak ebéd előtt tudunk, mert másként nem tudom megoldani a felügyeletet egyedül. Korán keltünk, remélem, hogy ma is elalszanak időben ebéd után. Most megyek tovább, mert a szomszéd néninél én húzom a redőnyt le és fel is, és az eddig még elmaradt. Ő szegény a napokban elhunyt, de már nagyon rég óta beteg volt. Addig kellett volna átmennem, amíg itthon volt a Papa is. Nem volt időm, mert csörgött a telefon. Eddig nem sokat nyekeregtek, azon kívül, hogy mennének ki, és néha eszükbe jut. :) Építenek, autóval játszanak, kockákat raknak ki. Most viszont megyek, mert jön a csomagos, telefonon jelzett, a csengőt valamiért nem hallottam, pedig át van fordítva a bébi őr is. Ahogy tudok jövök. :) Edit Mama:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)