2011. augusztus 11., csütörtök

Köszönet...

Köszönjük szépen Mamának (nekem most Anya) a segítséget, hogy megadtátok a lehetőséget arra, hogy ezt a két és fél napot távol töltsem. Papának is köszönet persze, mert gondolom főleg esténként segített Ő is! (nap közben dolgozott)

Köszönöm, hogy saját munkádat és mindent félretéve vigyáztál a gyerekekre, elláttad Őket szinte 24 órában! Az éjszakákat sajnálom, ezek szerint én nem vagyok ennyire érzékeny a zajokra, én is szoktam hallani, ha Livike forgolódik meg beszél álmában, néha fel is kelek hozzá megnyugtatni, de utána simán alszom is tovább! Levikének nem szokása éjjel tejet kérni, reggel igen, még fel sem kel már "tej" felkiáltással közli, hogy mi kell Neki.

A lényeg, hogy tényleg nagyon hálásak vagyunk a segítségért, remélem ma már sikerül éjjel aludni is!
Ja és a lelkiismeretes blogolást is köszönöm! :))
(Egyébként statisztika lendítő, ha Te írsz! Mindig több a látogató olyankor! :D )

Puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)