2011. augusztus 23., kedd

Ma már jobb volt minden. :) - kedd eddig

Éjjel nem annyira, de azért aludtunk is valamennyit.
Livike 3 óra körül ébredt, sírt, kért tejet, de elég nehezen nyugodott meg.
Utána egyszer azt láttam, hogy nem látom sehol..:) Az ágya alatt volt, majd kijött, feljött mellém, amit egyébként 3-kor is megtett, 5:40-kor tettem le az ágyába. Ilyenkor én sem alszom túl jól, nehogy ráfeküdjek, meg nem is lehet olyan jól elférni. :(

Reggel 7:30-kor volt ébredés, Levike szokás szerint kérte a tejet, ami most már csak annyi, hogy "Tej!" :)
Viszont most azt csináltam, hogy nem adtam rögtön a tejet, mert mondta, hogy "fáj hasi", na akkor hátha lesz kaka a wc-be. Vittem, közben Livike beelőzött, hogy neki pisilni kell, meg is tette ügyesen! Levike addig várt, majd ráültettem Őt is, de nem csinált semmit.
Pelus, rövid nadrág, póló. Magyarul felöltöztünk. :) Ja, zoknit is adtam. :)
Ez után kapták meg a tejet.
Nem telt bele 20 perc, Livike vette is le a pelust, benne a kakával. :( Miért nem szólt? Pedig itt voltam, vártam, hogy majd szól, hogy menjünk a wc-re. Szóval ez így nem jó buli, csak peluspocséklás. :( Levikének csak délelőtt lett kaka, 10 óra körül vettem le a pelenkájukat, akkor már benne volt, de Ő sem szólt. :(

Ettek kakaóscsigát, ittak kubut, elvoltak, néha hangoskodtak, de amúgy nem volt sok baj Velük szerencsére.
11 óra után nem sokkal hordtunk vizet a kék medencébe és megkezdődhetett a pancsolás! :)
Élvezték, Levike egy idő után begajdult, dobálózott, Livikét ijesztgette. :((
12 óra körül már nem engedtem bele Őket a vízbe, mert egyrészt tele hordták szeméttel, hiába van ott egy vödör lábmosónak, másrészt már kihűlt a víz. Harmadrészt ebédelni kellett, előtte pedig szárítkózni is.

Ebédre rizses húst csináltam, gyorsan, egyszerűen. Főztem rizst, vettem ki pörköltet, összerottyantottam és kész is volt! :))) Jó lenne, ha minden étel ilyen hamar készen lenne! :))

12:20 körül ettek idebent a konyhában. Mindketten jól ettek, majd még a magamnak melegített húslevesből (sok csigatésztával) is ettek valamennyit.
Megkapták a tejet, majd 13 óra körül lefeküdtek és egyelőre csend van, remélem alszanak! :)

Ennyi lenne hirtelen a mai nap eddig.
Este jövök a többivel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)