2011. augusztus 10., szerda

Mára az utolsó bejegyzésem! :)

A fürdetés lezajlott, kb.20 perc sem volt. Ebben benne volt az előkészület is, játékok öszepakolásával, mindennel együtt. Papa fürdette őket én töröltem. Livikének elfelejtett Papa fogat mosatni, és öltözés közben jutott az eszébe, hogy óóó...Mama...szét tárt kezekkel..kérdezem mi a baj? :) Mondta, hogy fog mos..Papa enyje szégy...! :) Vagy valahogy ilyesmi:) Papa elfejtette oda adni neki a fogmosóját és szégyellje magát! :) Levit kihozta Papa a kádból, majd mi mentünk vissza a mosdóhoz és ott mostunk fogat. nagyon ügyesen öblített, még a pizsi is tiszta maradt! :) Amíg Leventével készülődtek, amit Ő nem nagyon akart, hogy ne én töröljem, de miután én gyorsan beestem a kádba, lefürödtem a vizükben, így kénytelen volt Papát elfogadni. Ágyba kerültünk 20-óra 35 p-kor, Papa haza ment, én is befeküdtem közéjük, Livike megsimogatott egy párszor, majd ahogy oda néztem, hogy adok neki még puszit, már aludt! :) 20.48-volt pontosan. Levi vergődött még egy sort, majd hasra-vágta magát és Ő is elaludt. Most már mind a kettő a helyén van, így mondhatom megint, hogy 21-órától már mélyen aludtak. :) Én meg még nagyon nem vagyok álmos, így leírtam még ezt az eseményt is.! :) Reggel jövök, remélem, hogy ma jobban alszom már, és Livike is nyugodtabb lesz. Jó éjszakát kívánok! :) Edit Mama! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)