2011. augusztus 25., csütörtök

Csütörtök (kipótolva... )

Éjjel valamikor Livike mellém feküdt, amikor észrevettem, már ott volt, az biztos. :)Nézz
Levike simán aludt a helyén, végig. Livike is aludt, nem volt gond.

7:30-kor keltünk, 8 órakor már kint is voltak a udvaron.

Jöttek ma a munkások, először a mi teraszunkat akarják lebetonozni, stb. Utána majd lesz rá járólap is. :)))

12 óra után ettek ragulevest csigatésztával. :)

12:30 körül lettek letéve aludni, Mamánál voltak bent a nappaliban, ott hamar el is aludtak.

Livike kelt elsőnek 13:30 körül volt akkor az idő. Levike 14 órakor ébredt.

Néztünk a gépen mesét, zenét, gumimacit, de 15 óra után már nem bírtam Velük, ki kellett menni. :(

Most megyek, mert Livike felébredt, kell még Neki tej, lehet, hogy mellette kell maradnom, holnap majd befejezem a mai napot is.

Itt vagyok, már péntek este van. (tegnap valamiért már én azzal voltam, hogy péntek van, ma meg végig azt hittem, hogy szombat, szóval meg vagyok kavarodva. )

Tegnap délután Livike megint beütöttem azt a lába ujját, amit már előtte is, csak most jobban vérzett, lejött egy kis bőr és talán pici még hiányzik is belőle :(( A bal lábának a nagy ujjáról van szó. Levikének ugyanaz a testrésze sérült, Ő is felsértette megint... :(
Lekezeltük, figyelgettük, nehogy elfertőződjön, stb. Szerencsére nem lett semmi baj eddig, remélem minél előbb helyre jön mindkettőjük sérülése!

A munkálatokkal tegnap annyit haladtak, hogy felszedték a teraszról a járólapot, tettek le vashálót és külön álló vasakat is vertek bele, valamint körbe zsaluzták.
A betonozás mára maradt, kész is lett.
A gyerekekkel már akkor sem volt egyszerű, mindenhol van valami az udvaron, amiben fel lehet bukni, neki lehet menni, csövek, szerszámok, kábelek, stb... :(
Ma ez csak fokozódott, de majd írom külön bejegyzésben a pénteket, ne kavarodjak már még jobban bele...

Az este Livike viszonylag hamar vissza aludt, de már álmos voltam, nem jöttem vissza befejezni normálisan ezt a bejegyzést.
Nagyon meleg volt, Apa a földön aludt, így a nagy ágyra egymás után jöttek ki a gyerekek éjjel, kezdte Livike 3 óra után. Egyenesen a helyemre feküdt, én mentem át a másik oldalra, majd reggel már Levike is jött, Ő is odafeküdt. :)

Azt hiszem ennyi volt kb a csütörtök, be is fejezem ezzel ezt az irományom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)