2011. augusztus 13., szombat

Szombat

Éjjel minden rendben volt. Levike 6:45-kor jött mellém, kért tejet, majd vissza is aludt, igaz, hogy én alig fértem el, mert annyira leszorított az ágyról. :( Miután Apa felkelt már volt hely. :) Livike 7:15-kor ébredt, Ő is jött oda a nagy ágyra, megkapta a tejet, én pedig felkeltem és készülődtem.
8 órakor már kint voltunk az udvaron. Szépen elvoltak, nem volt sok dolog, ami miatt rájuk kellett szólni, a kutya kajáját meg vizét időben eltettem.. :D

Hamarosan elindultam a kisboltba, Apa megígérte a gyerekeknek, hogy majd elém jönnek, mint tegnap is. Úgy is tették, épp csak befordultam a sarkon, már jöttek is. :) Livike nagyon nem akart még bejönni, pedig még az utca elején jártunk, de mondtam, hogy menni kell, hoztam a reggelit és a tej is megsavanyodik, ha sokat kint vagyunk még a melegben...

Bejöttünk, ettek kakaóscsigát és mákos kiflit is...jól elvoltak, telt az idő.
Mama és Papa a piacon voltak, vásároltak, majd mikor megjöttek volt nagy öröm. :))
Apa fasírtot csinált, bár én sütöttem ki, és a krumplipürét is megcsináltam hozzá, az volt az ebédünk.
A gyerekek már 11:40 körül ettek, Levike elég jól, Livike alig, szinte semmit! :(
12 órakor már be is jöttünk és mehettek aludni.
Levike el is aludt hamarosan...
Livike nem akart. :(
Mama 12:45-kor ment a Veterán klubosokkal Zagyvarékasra, az egyik klubtárs és a felesége jöttek érte, hogy vigyék, Mellesleg a nőgyógyászom is az illető, Nála születtek a gyerekek! :))) Papa és Apa dolgoztak, egy alsóépületet bontottak, de még holnap is mennek....
Livike szerintem nem aludt semmit, vagy csak nagyon csendben volt, de a bébiőrön volt idő, amikor semmit nem hallottam.. :( Direkt nem jöttem be....
13:40-kor viszont muszáj volt, Levike sírt, felébresztette Livike.. :(
Innentől elég nehéz volt, nem nagyon volt maradásuk bent. Kivinni még nem akartam őket, mert meleg volt nagyon. Levettem az építőt, azzal kb 5 percig voltak el, utána dobálták. A kirakót úgyszintén. Ez után elkezdtek az ágy végéről ugrálni, na ekkor mondtam, hogy inkább menjünk ki, mert ezt így nem lehet, még valami bajuk lesz...
Végül 14:30-kor mentünk ki az udvarra. Ott elég jól elvoltak, bár voltak nézeteltéréseink, de azért bírtam Velük! :)
Mamáék 17 óra körül értek haza. Jól elvoltunk, a gyerekeknek jó volt, hogy végre látnak mást is, rajtunk kívül. :))))
Apáék is haza értek nem sokára, még elvoltak veterános dolgokkal és beszélgettek, mi a gyerekekkel és Apával 19:40-kor mentünk ki sétálni, 20 órakor jöttünk be. Amikor Papa beállt az autóval, a Berci persze kiszökött, így kimentek megkeresni közösen. (Mama, Papa és a gyerekek) :))) Ekkor már volt vagy  fél kilenc...

A gyerekek még elvoltak, bár már erősen sötétedett! Nem akartak bejönni, majd rájuk jött, hogy éhesek... ami volt, az nem kellett! Livike tésztát kért! Hát az most nem volt, így Apa főzött! :) Tettünk rá tejfölt, Livike szépen ette, Levike inkább az üres tésztát! :)))
A fürdést 21:30 körül kezdtük, Livike már nagyon álmos volt! :)))
Már amikor öltöztettem is szinte aludt, nem is adtunk sok tejet, el is aludt vele azonnal.
Levikének sem kellett több, 22 órakor már aludt.
Most nyugi van, megyek én is letusolok és alszom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)