2011. augusztus 2., kedd

Mozgalmas délelőttünk volt ma. :)

Éjjel minden rendben volt, Livike kért tejet még 6 óra körül, majd Levike 7:45-kor, akkor Livike is kapott újra, mert úgyis tudtam, hogy nem sokára ébred. :)
Kint szép időnek ígérkezett, bár a gumicsizma kellett, nem volt hideg. Sőt! Nap közben megint előkerülhettek a rövid ujjú pólók is, body nélkül. :)
Azért kijutott az esőből is, 20 óra óta kb folyamatosan esik...

Még bent voltunk reggel, amikor Apa elmondta a gyerekeknek, hogy ma kimozdulós nap lesz, elmegyünk a gyaloghídhoz kacsákat etetni. Na több sem kellett! Hiába csináltam meg a tojásrántottát reggelire, nem ették, folyton már menni akartak! Hát mentünk. Jó nagy kört tettünk, szerintem egy felnőtt megirigyelheti ezt a távot, amit ma legyalogoltunk. :) Nekem csak azért volt fárasztóbb, mint máskor mondjuk ugyanennyi gyaloglás, mert lassan kellett menni, de szerencsére szépen jöttek kézen fogva a gyerekek, egyedül a legvégén volt Livike már hisztis, amikor nem akart a játszótérről elindulni.... Megvalósult az egyik "félelmem" a kimozdulásokkal kapcsolatban, amikor kézben kell kivinni a rúgkapáló, visító gyereket, mert nem fogad szót, nem akar menni... és akkor égek, hogy milyen gyerekem van meg úgy általában, nem hallgat rám, milyen szülő vagyok. :((
A körutunkat csak azért írom le, hogy aki tudja megtudja, aki meg nem ismerős erre, neki úgyis mindegy:D Szóval... Elindultunk, előbb a kisboltba mentünk be kifliért, hogy hátha azt majd megeszik a gyerekek és nem a három napos kacsáknak szánt kenyeret fogják megcsócsálni. Mellesleg Levike evett is, a boltban is szépen viselkedtek. :)
Innen irány a gyaloghíd, a kacsáknak lelkesen dobálták be a kenyeret, bár látni nem sokat láttak belőlük, csak ha kidugták a fejüket a korlátok között.. ami ugye nem egy biztonságos dolog. Teljes testtel nem fértek volna ki, csak ha oldalra fordulnak, de inkább a fejüket se dugják már ki! (fogtuk hátul Őket a biztonság kedvéért).
Livike unta meg elsőnek, egyszerűen elindult és simán végigfutotta a híd hátralévő részét. Ekkor mondtam, hogy kockáztassuk meg, hogy végigmegyünk a sétányon és majd a Várkonyi téri Zagyva hídon jöjjünk haza. Jó nagy kör, de próba, szerencse.
Szépen jöttek kézen fogva, főleg az tetszett Nekik, hogy a beton támfalon (vagy miaz...) sétálhattak végig. Majdnem végig, mert a legvégén már nagyon magas... :D
A lelkesedés kissé alábbhagyott, de sikerült újra egy kis erőt adni azzal, hogy mindjárt ott a játszótér a híd előtt. :) (A Várkonyi téri. Az, amin mindig tömegnyomor van, bármikor látom kocsiból vagy bicikliről...)
Most nem voltak túl sokan. Két anyukát hallottam, hogy beszélgettek, az egyikőjük "új" volt még ott, neki mesélte a másik, hogy délután vannak nagyon sokan, de ez tényleg így van.
A gyerekeink nem igazán foglalkoztak a többi gyerekkel, felfedezték óvatosan a dolgokat, csúszdáztak, de egész magasról, a nagyoknak való csúszdáról csúsztak, felmenni rá nem is tudtak, nekem kellett felmenni Velük. :) A leghosszabbon én le sem mertem csúszni, inkább visszamásztam.... :D Fém csúszda, nagyon gyors és meredek. Livike szépen lecsúszott, egy járókelő még meg is állt, hogy megnézze, ez a csöpp lányka hogy fog lejönni, le mer-e? Le! :)) Apa elkapta. Levike is csúszott, Őt is elkapta, utána már a fele akkora csúszdán jöttek csak le, de az is nagyon gyorsul, úgyhogy készenlétben kellett mindig lenni az érkezésnél.
A kisebbeknek való akadálypálya szerű dolgon is voltak, alagút cső, mindenféle magaslatok, homokozó... Hinta is volt, de az nem érdekelte Őket. Viszont volt két rugós alkalmatosság, amire rá kellett ülni, és mint a hintaló, úgy billegett.. az tetszett mindkettőjüknek. :)
Livike már akkor kezdett volna jobban belejönni a dolgokba, amikor már indulni akartunk, már 10:30 volt, 9 óra óta úton voltunk, ideje volt menni. Homokozott mások eszközeivel, persze megengedték az anyukák.. :)) Levike Apával már vagy 5 perce várt fent a hídnál, nekem fél órának tűnt, hiába kértem Livikét, hogy gyerünk, nem jött... így felkaptam és kivittem, visítás és toporzékolás közepette... :(
A hídon már lenyugodott, végigsétáltuk azt is, majd hazajöttünk.
Fáradtak voltak mindketten. Éhesek is. Livike fogta a kutya tálját, amiben még volt száraz kaja és bevitte a nagykapuhoz a sarokba, ahova nem szeretem, ha bebújik, és csak arra jöttem ki, hogy zörög a kutya tálja... és a szájában ott volt egy darab! :(( Remélem nem evett meg többet! Ez addig történt, amíg Levikére is ráadtam a papucsot... Livikén már rajta volt, de ugye pelust is néztünk meg ilyenek.... Próbáltuk kiöblíttetni a száját a Lánynak, de az első két kortyot pont lenyelte... utána már hiába köpött.. :(
A reggeli tojásrántottát nem ették, hiába kínálta Mama...
Mivel ebéd még nem volt, gyorsan nekiálltam egy öregtarhonyának.
Ették, de nem olyan jól, mint vártam! Nyűgösek lettek, főleg Livike, aki már 11 órakor is majd' elaludt a hintában itthon!

12:30 körül mentünk be, hogy most már tejcsi és alvás. Levikével nem is volt gond.
Livike 13 óra körül aludt el, kellett még egy kis tej.
14:15-kor már fent is volt, Levike is felkelt, Livike segített megint.. de nem baj, legalább nem aludt olyan sokat.. :) Este mégis 22:45 körül aludt csak el. Livike korábban, 22 óra körül már aludt, de eleve 21 óra volt, hogy végeztünk a fürdéssel. Hiába akartam én korábban, nem voltak hajlandóak fürdeni menni, utána meg kijönni a kádból, ahogy ez lenni szokott. :) A fürdést így 20:30 körül kezdtük. Minden rendben volt.

Délután még annyi volt, hogy ahogy felkeltek mentünk is ki az udvarra, Livike hozta a rosszkislány formáját, kutyát piszkált, virágot szaggatott, visítozott, verekedett. :((
Ettek tejszeletet, kakaóscsigát, sonkát, zsömlét, ittak is persze sokat.. :)
18:30 körül bevonultam vasalni, hogy legalább egy részét megcsináljam, de végül kivasaltam mindent egy óra alatt... Utána jöttek is be a gyerekek, még építőztünk, labdáztunk, húzták az időt, hogy ne kelljen fürdeni, de csak eljött annak is az ideje! :))

Most nyugalom van, és éjfél elmúlt, mert persze elaludtam Levikével és 23 órakor ébredtem, úgyhogy megyek is tovább aludni. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)